Willem, tis een slechte dag die 6 augustus!
Je raad het al, ik kan er niet bij zijn. Ga die dag dus naar een evenement kreeg ik zojuist (definitief) door..
Ik was daarnet bij de IKEA in Utrecht en eigenlijk leent die parkeerplaats zich ook wel prima voor een shoot..
plus, er is daar een hek (wat toevallig vandaag open stond) om onder de snelweg te komen!
Te hoogte van de IKEA is de A12 een brug, en geeft dus de mogelijkheid om eronder te komen.
Van wat ik had gezien, zit er een flink terrein onder die brug bij de IKEA!
Wellicht is dit een mooie lokatie voor de shoot, hoewel ik even wil checken of het makkelijk toegankelijk is, zeker op een zaterdag met inbegrip van het winkelend publiek
Achter Loods 5 in Zaandam staan een paar geweldige vervallen gebouwen. Ik reed er vandaag langs en van 1 pand was het toeganshek gewoon open... Het leek ook gewoon toegankleijk. Er was nu geen koopzondag dus er was ook praktisch niemand. Walter heeft hier al eens foto's gemaakt.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *