frankie schreef:R56/55, hebben ze nog niks voor bij Playmini.......
Nurby Cooper S Laser Blue
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Nurby
- 4 op een rij!

- Contacteer:
Bericht
en nu ook pijpen.
Gr Rick
Dat zal wel lukken, ik heb een doos met daarin alle afgesloopte OEM onderdelen. Lampjes, filters, veren, antenne, speakers, ventieldopjesfrankie schreef:Wel goed bewaren dan, die originele stukken. Als ik naar mezelf kijk, dat zou nog een hele uitdaging zijn om die weer terug te vinden na een paar maandjes
Gr Rick

- Nurby
- 4 op een rij!

- Contacteer:
- Nurby
- 4 op een rij!

- Contacteer:
- Nurby
- 4 op een rij!

- Contacteer:
Bericht
DIY navigatiesteun
Voor mijn Nokia E72 heb ik een steuntje gemaakt zodat deze naast mijn toerenteller geplaatst kan worden. Op dit toestel zit ook een navigatiesysteem. Het schermpje is niet zo groot maar nu heb ik goed zicht en hoef ik mijn ogen niet veel van de weg af te houden.
Deze optie kan natuurlijk ook gebruikt worden voor andere telefoons of navigatiesystemen. Misschien is het een idee.
Dit zijn de maten
Aluminium strip 20x2 mm,
Twee busjes voor achter op de toerenteller, rond 8 x 12 mm.
Twee langere schroeven ter vervanging van de originele schroeven, rond 2.5 x 30 mm, plus ringetjes
De lengte en dikte van de strip is afhankelijk van het systeem dat je er op wilt bouwen. Ik heb wat last van trillingen dus kies eerder voor een dikte vanaf 3 mm. Ik heb een klein rubbertje tussen de houder en de toerenteller gestopt en dat dempt genoeg.
De twee kleine gaatjes hebben een onderlinge afstand van 95 mm.
De andere twee zijn er voor om mijn gemodificeerde Nokia houder te kunnen bevestigen.
De onderdelen zijn met een paar lagen mat zwarte lak gespoten.
Voor het verwijderen van de toerenteller verwijs ik je naar het topic van CooperS-lightningbleu
http://www.newminiclub.nl/forum/about4070.html
De voeding komt vanaf de sigarettenaansteker, de bedrading loopt achter het dashboard langs. Slecht een paar schroefjes losdraaien van de panelen naast de middenconsole en die onder het stuurhuis.
Groeten,
Rick

Voor mijn Nokia E72 heb ik een steuntje gemaakt zodat deze naast mijn toerenteller geplaatst kan worden. Op dit toestel zit ook een navigatiesysteem. Het schermpje is niet zo groot maar nu heb ik goed zicht en hoef ik mijn ogen niet veel van de weg af te houden.
Deze optie kan natuurlijk ook gebruikt worden voor andere telefoons of navigatiesystemen. Misschien is het een idee.
Dit zijn de maten
Aluminium strip 20x2 mm,
Twee busjes voor achter op de toerenteller, rond 8 x 12 mm.
Twee langere schroeven ter vervanging van de originele schroeven, rond 2.5 x 30 mm, plus ringetjes
De lengte en dikte van de strip is afhankelijk van het systeem dat je er op wilt bouwen. Ik heb wat last van trillingen dus kies eerder voor een dikte vanaf 3 mm. Ik heb een klein rubbertje tussen de houder en de toerenteller gestopt en dat dempt genoeg.
De twee kleine gaatjes hebben een onderlinge afstand van 95 mm.
De andere twee zijn er voor om mijn gemodificeerde Nokia houder te kunnen bevestigen.
De onderdelen zijn met een paar lagen mat zwarte lak gespoten.
Voor het verwijderen van de toerenteller verwijs ik je naar het topic van CooperS-lightningbleu
http://www.newminiclub.nl/forum/about4070.html
De voeding komt vanaf de sigarettenaansteker, de bedrading loopt achter het dashboard langs. Slecht een paar schroefjes losdraaien van de panelen naast de middenconsole en die onder het stuurhuis.
Groeten,
Rick

Onze sponsors