Weet iemand misschien waar ik voor mijn Mio C710 een houder voor bijvoorbeeld naast mijn radio kan kopen? Of heeft iemand nog ideeen om hem mooi weg te werken... Want zo voor m'n ruit vind ik het niks!
Alvast bedankt!
Mzzls,
Joost!
Vraagje: Navigatiehouder?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Twee mogelijkheden zie je vaak, ik heb ze beide.
De Brodit houder welke tegen een downtube wordt geplakt. Deze zit heel goed maar nadeel is dat als deze er een keer af moet om bij de schroef te kunnen om de downtube los te maken deze er soms weer afvalt.
Zelf heb ik net de no-holes dashmount zoals enkele anderen op dit forum ook. Erg stevig, onzichtbaar, draden ook meteen mooi weg te werken, universeel.

Dit is de Brodit, hopoelijk een beetje te zien:

De Brodit houder welke tegen een downtube wordt geplakt. Deze zit heel goed maar nadeel is dat als deze er een keer af moet om bij de schroef te kunnen om de downtube los te maken deze er soms weer afvalt.
Zelf heb ik net de no-holes dashmount zoals enkele anderen op dit forum ook. Erg stevig, onzichtbaar, draden ook meteen mooi weg te werken, universeel.

- mrjoost86
- One wheel wonder
Bericht
Weet je misschien waar je die, eventueel online, kan kopen? En is het moeilijk te bevestigen?? Heb namelijk niet veel ervaring met een Mini 'open' te schroeven...
Ziet er goed uit Berthil!Berthil schreef:Twee mogelijkheden zie je vaak, ik heb ze beide.
Weet je misschien waar je die, eventueel online, kan kopen? En is het moeilijk te bevestigen?? Heb namelijk niet veel ervaring met een Mini 'open' te schroeven...
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb die dash mount (gouden tip van Berthil) en zelfs ik kon die monteren!!!
Ik moet er nog steeds een picca van maken, bij mij zit daar de TT GO710 namelijk bevestigd.

Ik moet er nog steeds een picca van maken, bij mij zit daar de TT GO710 namelijk bevestigd.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De rechter downtube moet er even af en dan onder de twee schroeven van de radiobevestiging vastmaken. Er zit een duidelijke handleiding bij als zijn die ook op internet te vinden.
Gewoon op no-holes dashmount te bestellen.mrjoost86 schreef:Weet je misschien waar je die, eventueel online, kan kopen? En is het moeilijk te bevestigen?? Heb namelijk niet veel ervaring met een Mini 'open' te schroeven...
De rechter downtube moet er even af en dan onder de twee schroeven van de radiobevestiging vastmaken. Er zit een duidelijke handleiding bij als zijn die ook op internet te vinden.
Onze sponsors