Moet ik ook aan bij de volgende beurt
Wilco's Cooper ( update; wielen BBS RC041's + SML's )
- wilco
- Nieuwsgierig

Bericht
Volgens mij heeft de S exact de zelfde diameter als de schijven voor een standaard cooper en one als het goed is. En ja, deze zijn de standaard maten, dus passen altijd met standaard klauwen
En ik doe altijd even ebayen ... schijven uit duitsland en blokken uit engeland. Dan ben je gewoon het goedkoopste uit.
- wilco
- Nieuwsgierig

Bericht
Geeft neit, daar is een forum voor
Maar ik heb echt nog nooit problemen gehad met dit merk schijven en blokken. Zijn gewoon van goede kwaliteit. Deze samenstelling heb ik al onder verschillende auto's gehad zonder enige problemen. De blokken bijten net iets meer in de schijven dan standaard blokken waardoor je iets meer remkracht hebt. En die coating dient ervoor dat de plekker waar de remblok niet komt niet kan gaan roesten. Wat mij betreft een nutteloze eigenschap, maar er zijn mensen die dat belangrijker vinden dan de functionaliteit 
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
ik zou het zelf wel erg prettig vinden als die dingen eens niet zouden roesten, dit is toch geen porem???? 

ik heb de boel daarom zelf maar ff gespoten, ziet het er toch een suk gelikter uit

Maar het gaat er inderdaad om dat de boel stil komt te staan....

ik heb de boel daarom zelf maar ff gespoten, ziet het er toch een suk gelikter uit

Maar het gaat er inderdaad om dat de boel stil komt te staan....
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Denk dat een s toch andere schijven nodig heeft als een cooper of one teminste als ik de advertentie bekijk op ebay zie ik bij de geporforeerde schijven alleen cooper en one staanwilco schreef:Volgens mij heeft de S exact de zelfde diameter als de schijven voor een standaard cooper en one als het goed is. En ja, deze zijn de standaard maten, dus passen altijd met standaard klauwenEn ik doe altijd even ebayen ... schijven uit duitsland en blokken uit engeland. Dan ben je gewoon het goedkoopste uit.
- wilco
- Nieuwsgierig

Bericht
Maar dat ze niet roesten staat wel netter idd, alleen hecht ik er zefl neit zown waarde aan.
Ik heb nog even gekeken op RealOEM.com en daar staat ook gewoon dat de schijven dezelfde diameter enzo hebben. Maar anders meot je dat even navragen op het forumspeedy schreef:Denk dat een s toch andere schijven nodig heeft als een cooper of one teminste als ik de advertentie bekijk op ebay zie ik bij de geporforeerde schijven alleen cooper en one staanwilco schreef:Volgens mij heeft de S exact de zelfde diameter als de schijven voor een standaard cooper en one als het goed is. En ja, deze zijn de standaard maten, dus passen altijd met standaard klauwenEn ik doe altijd even ebayen ... schijven uit duitsland en blokken uit engeland. Dan ben je gewoon het goedkoopste uit.
- wilco
- Nieuwsgierig

Bericht
Vorige week een setjes BBS RC041's op de kop getikt in de maten 7,5 J / 17 inch. In de komende tijd maar is een beetje opknappen zodat ze er int nieuwe seizoen onder kunnen. Dus de randen worden netjes gepolijst en de harten worden waarschijnlijk bbs mat goud ( of iets wat daarbij in de buurt komt ).

Ook nog een setje SML's op de kop getikt om pas te maken in de lijsten van mijn cooper. Lekker knutselen dus
Zoals het meot gaan worden natuurlijk.

Tot zover ben ik gister gekomen. Wel een heel gekloot et allemaal netjes te krijgen, maar gaat de goede kant op ... en anders kopen we gewoon weer nieuwe lijsten

Ook nog een setje SML's op de kop getikt om pas te maken in de lijsten van mijn cooper. Lekker knutselen dus
Zoals het meot gaan worden natuurlijk.

Tot zover ben ik gister gekomen. Wel een heel gekloot et allemaal netjes te krijgen, maar gaat de goede kant op ... en anders kopen we gewoon weer nieuwe lijsten

- wilco
- Nieuwsgierig

Bericht
Maar als iemand zegt dat ze er wel zijn hoo rik het graag, want dit is wel een klote klus eerlijk gezegd
Heb bij de Ekris in veenendaal geinformeerd, maar volgens hen zijn die er niet voor een Cooper ( vond het ook maar vaag ) maar volgens hen waren ze er alleen voor de Cooper S en Works. Iig niet voor modellen van voor 2004.peter schreef: Ben je nou zelf die uitsparingen aan het maken in de wielkastranden?
Die lijsten kosten toch maar 10 of 15 euro ofzo.
Maar als iemand zegt dat ze er wel zijn hoo rik het graag, want dit is wel een klote klus eerlijk gezegd
Onze sponsors