Misschien tussen de middag ff. Let maar niet op de rechter achtervelg. Zatermiddag moest ze uitwijken voor een tegenligger... Wordt volgende week gefixed.mini cabrio schreef:hahaha
Zie ik jou morgen nog Peter?
8 Juni 2011: Verkooptentamen IVA Driebergen ||UPDATE||
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heb je haar wel uitgelegd dat je in Nederland aan de rechter kant moet rijden, ondanks dat ze in een engelse auto rijd??peter schreef:Misschien tussen de middag ff. Let maar niet op de rechter achtervelg. Zatermiddag moest ze uitwijken voor een tegenligger... Wordt volgende week gefixed.mini cabrio schreef:hahaha

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Daan
Ik was ff in m'n AutoRAI album aan't bladeren en kwam ik nog een wazige foto tegen.... Volgens mij ben jij het, zou anders niet weten waarom ik deze foto heb genomen
Helemaal vergeten destijds....
Tis dat je met deze man in gesprek was, anders had ik je ff aangesproken

Succes woensdag!
Ik was ff in m'n AutoRAI album aan't bladeren en kwam ik nog een wazige foto tegen.... Volgens mij ben jij het, zou anders niet weten waarom ik deze foto heb genomen

Tis dat je met deze man in gesprek was, anders had ik je ff aangesproken

Succes woensdag!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
crap, is het zo'n catagorietje??

ik ga het zien morgen om half 9.....
ik hoor wel van je dan of je nog langs komt of niet
@ Sven, stalker die je ben... beetje foto's lopen maken van al die mensen hier....
peter schreef:Misschien tussen de middag ff. Let maar niet op de rechter achtervelg. Zatermiddag moest ze uitwijken voor een tegenligger... Wordt volgende week gefixed.mini cabrio schreef:hahaha

ik ga het zien morgen om half 9.....

ik hoor wel van je dan of je nog langs komt of niet

@ Sven, stalker die je ben... beetje foto's lopen maken van al die mensen hier....

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb geprobeerd vrij te krijgen, maar krijg net te horen dat het echt niet gaat lukken. JCW is, zoals jullie weten, verkocht en moet ik eigenlijk vandaag inleveren. (hij is nog niet klaar, oops...)
Dus ik moet dit voorbij laten gaan.
Daan, succes!
Dus ik moet dit voorbij laten gaan.
Daan, succes!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ga maar ff stofzuigen straks

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog steeds.8uur bij de MAC ?mini cabrio schreef:hahaha
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht

haha
Ikga ookeven wassen zo en stofzuigen en een doekjeerdoorheen enz enz ....
Nanormaal ben ik veel vroeger op de doordeweekse dag is uitslapen voormijThomas schreef:@Franklyn ben bang dat we geen keus hebben he zo vroeg!
@Woosh: uniek moment?

haha
Ikga ookeven wassen zo en stofzuigen en een doekjeerdoorheen enz enz ....

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
laat Masha ff foto's maken .........Woosh! schreef:Ik ga maar ff stofzuigen straks![]()
![]()

Onze sponsors