Wildeke R53 afscheid van mini
- wildeke
- Mod virus alert!
Bericht
de remmen komen er ook nog dat zal ook al een serieus verschil zijn
En dat spoilertje vindt ik niet 100%
ik heb al zitten denken aan enkel de sideskirts van een aerokit...zou dat iets zijn .Fred schreef:check deze es ff. Ik heb er geen idee van welke richting je uit wil, maar aan je mini te zien ben je eerder van het cleane... Dan is een big ass spoiler ook niet echt the way to go toch?
de remmen komen er ook nog dat zal ook al een serieus verschil zijn
En dat spoilertje vindt ik niet 100%
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- wildeke
- Mod virus alert!
Bericht
Leuk te horen .ik zal normaal gezien aanwezig zijn als ik niet moet werken ..willem schreef:Ik ben op de rollenbank dag maar heb wel een orginele gp spoiler op mn S zitten. Verder dacht ik dat die JCW spoiler iets van 475 euro kost bij de dealer maar pin me daar niet op vast.
- Barto
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi Wildeke,
Mooie ride en supermooie achterlichten !!
Aangezien mijn achterlichten best lelijk zijn geworden in de loop van de tijd (OEM sinds 2002), heb ik ook ff gekeken op de site van Lamin X. Hoe heb jij je keuze gemaakt voor welke kleur (dekking) en.. welke kleur(dekking) heb je?
Tint (6%)
Gunsmoke (12%)
Smoke (17%)
Charcoal (30%)
Red
Als laatste vraag.. Ik zie dat de randen van jouw lichten mooi zwart zijn. Hoe komt dat? Heb je ze zelf zwart gemaakt (via coendek mod) of worden ze zwart van de folie.
Tip: Ik zag trouwens ook op de site folie voor het 3e remlicht....
Alvast bedankt voor je reactie
,
greets Barto
wildeke schreef:De lamin x is gemonteerdde tankklep zit er op , de ruitensproeier achter is verdwenen
![]()
.de nokkenas is besteld en zal ik 2 juni monteren
![]()
![]()
foto's
![]()
Hoi Wildeke,
Mooie ride en supermooie achterlichten !!

Aangezien mijn achterlichten best lelijk zijn geworden in de loop van de tijd (OEM sinds 2002), heb ik ook ff gekeken op de site van Lamin X. Hoe heb jij je keuze gemaakt voor welke kleur (dekking) en.. welke kleur(dekking) heb je?
Tint (6%)
Gunsmoke (12%)
Smoke (17%)
Charcoal (30%)
Red
Als laatste vraag.. Ik zie dat de randen van jouw lichten mooi zwart zijn. Hoe komt dat? Heb je ze zelf zwart gemaakt (via coendek mod) of worden ze zwart van de folie.
Alvast bedankt voor je reactie

greets Barto
- wildeke
- Mod virus alert!
Bericht
ik denk dat ik de coedekmod gaan doen in de plaats
van mij zijn de achterlichten "smoke" het zwarte randje is gewoon door die folie.ondertussen is de folie al van mijn achterlichtenBarto schreef:wildeke schreef:De lamin x is gemonteerdde tankklep zit er op , de ruitensproeier achter is verdwenen
![]()
.de nokkenas is besteld en zal ik 2 juni monteren
![]()
![]()
foto's
![]()
Hoi Wildeke,
Mooie ride en supermooie achterlichten !!![]()
Tint (6%)
Gunsmoke (12%)
Smoke (17%)
Charcoal (30%)
Red
Alvast bedankt voor je reactie,
greets Barto

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht

Aero op royal grey is echt super btw
Of gewoon het chroom wegschurenwildeke schreef:van mij zijn de achterlichten "smoke" het zwarte randje is gewoon door die folie.ondertussen is de folie al van mijn achterlichtenik denk dat ik de coedekmod gaan doen in de plaats

Aero op royal grey is echt super btw

- Barto
- Mod virus alert!
Bericht
Hey Adriaan (jij hier
?)
@ Adriaan: bedoel je dat het chrome is te verwijderen met een schuurpapiertje nadat de achterlichten gedemonteerd zijn? En komt er dan zwart voor terug?
@ Wildeke super bedankt voor je tip! Ff een "thanks" voor jou gedaan
Barto

@ Adriaan: bedoel je dat het chrome is te verwijderen met een schuurpapiertje nadat de achterlichten gedemonteerd zijn? En komt er dan zwart voor terug?
@ Wildeke super bedankt voor je tip! Ff een "thanks" voor jou gedaan

Barto
- wildeke
- Mod virus alert!
Bericht
...ik vroeg aan klaas om deze middag te gaan maar er was geen tijd genoeg
ik zal waarschijnlijk volgende weekmaandag gaan .
kreeg deze morgen telefoon van de notaris dat ik moest komen om dingen te regelen dus kon ik niet gaanwerner schreef:Kom ik eens kijken bij beek, ben je er niet

Onze sponsors