4-landenrit 18+19 juni 2011
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit jaar slaan we de 4-landenrit maar eens over....hoop voor de cabriolet-rijders en de first-riders op zonnig weer :-). Veel plezier mannen(&vrouwen) en veilige km's!
Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Ik geraak nog steeds niet ingelogd op die kl*tesite
Ligt het nu aan mij of aan het feit dat hun site niet compatibel is met MAC of weet ik veel wat anders, 1 ding is zeker... Het lukt niet!!
Nieuwe account gemaakt vandaag en nu geraak ik er al helemaal niet meer op

Ligt het nu aan mij of aan het feit dat hun site niet compatibel is met MAC of weet ik veel wat anders, 1 ding is zeker... Het lukt niet!!

Nieuwe account gemaakt vandaag en nu geraak ik er al helemaal niet meer op

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
We kunnen gewoon tegelijkertijd vertrekken, maar de organisatie kennende zetten ze ons wel bij elkaar.
De starttijden zijn voor de deelnemers die het exacte tijdrijden als hobby hebben. Wij scheuren gewoon heerlijk door het landschap en gaan op een terrasje zitten wanneer we willen...Wimvs schreef: wat doen we als we verschillende starttijden krijgen of is het handig om daar even over te PMen? het lijkt mij wel het leukst als groep te rijden namelijk
We kunnen gewoon tegelijkertijd vertrekken, maar de organisatie kennende zetten ze ons wel bij elkaar.
Onze sponsors