Wildeke R53 afscheid van mini
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heh, ik zou voor de remmerij kiezen namelijk. Dikke kans dat je wat sportiever gaat rijden, dan zit je sneller op wat hogere snelheden en daar moet je dan ook wel het remvermogen naar hebben. Die oliekoeler klinkt allemaal leuk, maar als je niet op tijd stilstaat, valt er helemaal niks meer te koelen 
Hoeveel werk was die tankklep nu?
Hoeveel werk was die tankklep nu?
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb gekozen voor de BBK en niet de OCC, je kunt toch niet echt op de limiet rijden totdat je echt remmen kunt dacht ik zo. De meningen zullen verdeeld zijn, maar ach 
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
- wildeke
- Mod virus alert!

Bericht
Het wordt de oliekoeler
en daarna natuurlijk de jcw remmen , Ik had graag een bbk van brembo of iets anders gemonteerd maar dit mag niet in belgie
.
@floor-is , de tankklep monteren is een fluitje van een cent , wielkuip eraf , 2 boutjes van 10 lossen voor die tankslang achteruit te trekken en dan een beetje trekken en pruitsen aan de klep om hem er uit te krijgen
@floor-is , de tankklep monteren is een fluitje van een cent , wielkuip eraf , 2 boutjes van 10 lossen voor die tankslang achteruit te trekken en dan een beetje trekken en pruitsen aan de klep om hem er uit te krijgen
- GreyCooperS
- Forum Junky
- wildeke
- Mod virus alert!

Bericht
de nokkenas gisteren gemonteerd .het ging redelijk vlot (4uurtjes).de motor draait iets onrustiger en relantie blijft constant.
ik heb hem nog niet getest , ik zal wachten tot maandag als de software is aangepast bij beek
de oliekoeler komt er volgende week ook op . 
- GreyCooperS
- Forum Junky
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb je de stage 1 Catcam nokkenas of een ander merk.wildeke schreef:de nokkenas gisteren gemonteerd .het ging redelijk vlot (4uurtjes).de motor draait iets onrustiger en relantie blijft constant.ik heb hem nog niet getest , ik zal wachten tot maandag als de software is aangepast bij beek
de oliekoeler komt er volgende week ook op .
Onze sponsors