Voor de keuring dus geen probleem, voor de veiligheid... tja... er zitten nog airbags in boven de stoelen ook dacht ik, niet?
Aankomst nieuwe JCW 50
- CHRIS_GiX
- Mod virus alert!

Bericht
Ja, ik denk als er echt iets gebeurt dat je wel problemen kan krijgen,
maar ja, in wezen kun je het met alles krijgen van de moment je iets aanpast.
Indien ze je moeten hebben zullen ze het niet laten.
maar ja, in wezen kun je het met alles krijgen van de moment je iets aanpast.
Indien ze je moeten hebben zullen ze het niet laten.
GreyCooperS schreef:Dan schroef je ze er toch zelf in? 1 x per jaar ff wisselen voor apk en zo en klaar
edit: of krijg je ook last met verzekering in geval van ongeluk?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Sorry Chris, maar ik vind dat je stoelen met een "verkeerde" airbag dus niet in een clubman moet monteren.
Wat ik wel vind: die WC50 moet meer de weg op !!! Dikkie dik ding !

Wat ik wel vind: die WC50 moet meer de weg op !!! Dikkie dik ding !
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- CHRIS_GiX
- Mod virus alert!

Bericht
Allemaal hartelijk bedankt voor de reactie.
@Marcel, ik heb hetzelfde gevoel hierover.
En ik beloof dat ik tegen volgend jaar er nog eens 1.000 zal rijden.
Onze mini's staan vooral ter hoogte van de Kapelsesteenweg 352 en de Molenweg in Brasschaat.
Voor zij die in de buurt zijn... altijd welkom.
Groetjes,
Chris
@Marcel, ik heb hetzelfde gevoel hierover.
En ik beloof dat ik tegen volgend jaar er nog eens 1.000 zal rijden.
Onze mini's staan vooral ter hoogte van de Kapelsesteenweg 352 en de Molenweg in Brasschaat.
Voor zij die in de buurt zijn... altijd welkom.
Groetjes,
Chris
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zou die stoelen gewoon in de Clubman doen Chris. Vroeger hadden we helemaal geen airbags en was er niemand die zich er druk om maakte. En nu zou de airbag te klein zijn.... Lekker belangrijk zeg ik!
We moeten snel weer afspreken!
We moeten snel weer afspreken!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- St.pierre
- Mod virus alert!

Bericht
top auto, de mooiste uitvoering van de r56!! ik zou m goed bijhouden en maximaal 1000 km per jaar rijden, dan heb je over 30 jaar een super exclusieve bak met 'maar' 33 000 km erop terwijl de andere 349 wc50's dan veel te veel hebben gelopen! (ps ja i know ik ben niet helemaal realistisch, zon bak wil je elke dag 300 km mee trappen maar het zou toch zo leuk zijn!!!)
Onze sponsors