Kan dit nog?
4-landenrit 18+19 juni 2011
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Sinds vandaag kan dat via het per post ontvangen inschrijfformulier.
De online inschrijving is nog niet beschikbaar.
De online inschrijving is nog niet beschikbaar.
- Miniboard
- Volledig MINI minded!

Bericht
En jouw slank lijfje, Dick, krijgen we wel achterin de TT gefrommeld ;-p
Overleg in Spanje(we vertrekken vandaag naar Malaga) wel met Ton over deelnemen aan de 4-landenrit. Zeker nu jullie meedoen !jbcola schreef:Nog geen co, desnoods neem ik Thomas wel mee tenzij de Mini tegen die tijd verkocht is.
Moest de Mini verkocht zijn ga ik waarschijnlijk mee met Tony als co
En jouw slank lijfje, Dick, krijgen we wel achterin de TT gefrommeld ;-p
Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Nog steeds niet online in te schrijvenBerthil schreef: De online inschrijving is nog niet beschikbaar.
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het is echt lachuh om de organisatie aan het werk te zien. Het is de 54x dat de rit is en het lijkt erop dat de mensen die afstempelen en de apparatuur waar ze dat mee doen ook al 54 jaar hetzelfde is.
Heel relaxed allemaal. Gewoon ff de site in de gaten houden... Ieder jaar hetzelfde hahaha
Heel relaxed allemaal. Gewoon ff de site in de gaten houden... Ieder jaar hetzelfde hahaha
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Namen en kentekens van Miniboard, Berthil, JBcola en Wimvs heb ik al staan.
Dat heb ik van de week al gedaanBerthil schreef:Het aanmeldformulier is nog niet online.
Als het zover is kijk ik wel even in de galleries bij de deelnemers.
Peter weet mijn kenteken in ieder geval wel
Namen en kentekens van Miniboard, Berthil, JBcola en Wimvs heb ik al staan.
- Wimvs
- Mod virus alert!

Bericht
You Guys,
In de LINKER blauwe verticate balk staat in het Oranje "Login Formulier". daaronder moet je je even registreren
(gebruikersnaam email en wachtwoord, meer is het niet).
Als je dan na activatie via je mail inlogt staat er nu bij Vierlandenrit onder het 2e blokje inschrijfformulier Vierlandenrit 2011
In de LINKER blauwe verticate balk staat in het Oranje "Login Formulier". daaronder moet je je even registreren
(gebruikersnaam email en wachtwoord, meer is het niet).
Als je dan na activatie via je mail inlogt staat er nu bij Vierlandenrit onder het 2e blokje inschrijfformulier Vierlandenrit 2011
Onze sponsors