ik ben aan reparaties (versnellingsbak kapot enz.) ook duizenden euros kwijtgeraakt, maar ben gelukkig weer van mijn ride aan het genieten.
Daiel ik hoop dat je ook snel weer van je dikke ride kan genieten
speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
He pik is misschien maar beter ook terug naar orgineel die van jou (leuk is het niet begrijp me niet verkeerd) die heb het ook van ze LOOKS dus waarom zou je weer het risico nemen................ 

burn rubber not your soul

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Ik ben ook al een tijdje aan het meelezen, tot hiertoe heb ik nog niet gereageerd, ik weet nog heel goed wat tuning kan doen aan je blok, R52S voor de mensen die het niet weten.
Als je gaat tunen ben je snel veel geld kwijt. er zijn zoveel factoren dat je moet nagaan.
kijk naar die stages op de site bij beek, je hebt zoveel mogelijkheden.
awel het begint allemaal bij koeling, als dat niet goed zit is je blok (of zwakste schakel) eraan.
bij mij waren het de kleppen die kapot gingen, die namen de gehele cilinderkop mee (algoed was de rest in orde), daarna heb ik beslist ineens goed te tunen, want standaard is niets voor mij => watergekoelde interkoeler => Oliekoeler => aangepaste cilinderkop => ...
geloof mij dat prijskaartje dat daar aan hing was enorm.
Maar ik begreep waarom dit gebeurde en dat de tuning eigelijk wel de oorzaak was dat de kleppen verbrande, maar ik had dan ook geen watergekoelde interkoeler en oliekoeler genomen. elke wagen heeft zijn eigen sterke en zwakke onderdelen. en das bij mini ook zo, spijtig dat dit je is overkomen speedy, ik weet hoe het is om je mini meerdere maanden kwijt te zijn. (in mijn geval meer dan 300km verder hebben staan)
Ik geloof dat je mini er terug zal staan en terug in topvorm gaat zijn.
Nog even en je kan weer genieten.
Als je gaat tunen ben je snel veel geld kwijt. er zijn zoveel factoren dat je moet nagaan.
kijk naar die stages op de site bij beek, je hebt zoveel mogelijkheden.
awel het begint allemaal bij koeling, als dat niet goed zit is je blok (of zwakste schakel) eraan.
bij mij waren het de kleppen die kapot gingen, die namen de gehele cilinderkop mee (algoed was de rest in orde), daarna heb ik beslist ineens goed te tunen, want standaard is niets voor mij => watergekoelde interkoeler => Oliekoeler => aangepaste cilinderkop => ...
geloof mij dat prijskaartje dat daar aan hing was enorm.
Maar ik begreep waarom dit gebeurde en dat de tuning eigelijk wel de oorzaak was dat de kleppen verbrande, maar ik had dan ook geen watergekoelde interkoeler en oliekoeler genomen. elke wagen heeft zijn eigen sterke en zwakke onderdelen. en das bij mini ook zo, spijtig dat dit je is overkomen speedy, ik weet hoe het is om je mini meerdere maanden kwijt te zijn. (in mijn geval meer dan 300km verder hebben staan)
Ik geloof dat je mini er terug zal staan en terug in topvorm gaat zijn.
Nog even en je kan weer genieten.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hoop dat je er snel weer veel fun aan beleefd kerel!! zo'n dikke ride als die van jou verdiend dat ook!
ga je m morgen halen bij Beek? hoe laat...?

Hoop dat je er snel weer veel fun aan beleefd kerel!! zo'n dikke ride als die van jou verdiend dat ook!
ga je m morgen halen bij Beek? hoe laat...?
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kicken man!!! Eindelijk weer... Wachten duurt altijd lang...speedy schreef:haha morgen weer lekker sturen !!!

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
mmh das lekker vroeg
dan loop ik je wss mis, want om 9:15 afspraak ziekenhuis en daarna bij de mr van de bank

dan loop ik je wss mis, want om 9:15 afspraak ziekenhuis en daarna bij de mr van de bank

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Jammer
Had die dikke ride van je wel ff willen zien, en beide pw's ff op de pic te zetten
Succes iig! lekker sturen daarna...

Had die dikke ride van je wel ff willen zien, en beide pw's ff op de pic te zetten

Succes iig! lekker sturen daarna...
Onze sponsors