speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 13:04

speedy schreef:blijft eindelose discussie :roll:
Inderdaad, maar zoals je eerder al aangaf is het wel een belangrijke discussie.
Ik snap de reply van Ragnar ook niet helemaal, het voegt op deze manier weinig toe.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 13:05

Ja zeg het eens rag, waarom zucht je? Gooi het in de groep :mrgreen:
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 13:07

Heb je Rechtsbijstand? Je hoeft dit niet zomaar te pikken. Je mag er vanuit gaan dat de door jou afgenomen dienst, te weten, tuning, werkt naar behoren, mocht dat niet het geval zijn moeten zij deze aanpassen zodat hij werkt naar behoren, loopt de boel stuk lijkt het mij redelijk om de kosten te delen
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 13:11

speedy schreef: Fred de software word aangepast en is dan voor 200 % veilig en met olie koeler/jcw zuigers , geen risico meer dan dus geen consequenties .
Hey Daeil, dit verbaast me wel enigszins.. krijg je nu iets op papier wat garandeert dat de hele handel nu volledig veilig is? Garantie? Niet om de partycrasher uit te hangen, maar zolang je niet op papier enige vorm van garantie hebt staan loop je mijns inziens nu net zoveel "risico" als bij de vorige tuning.

Toen leek op dat moment ook alles koek & ei op basis van de toen bekende gegevens.. nu idem dito, zus en zo, dit en dat aanpassen en de meuk is veilig... snap dat je graag wilt geloven dat er nu niks meer fout kan gaan, en wellicht IS het nu ook 100% veilig, maar... Ik zou toch enige vorm van garantie laten vastleggen voordat je straks weer op een nieuw, nu niet bekend / te voorzien probleem stuit. een gewaarschuwd mens telt voor twee!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

12 mei 2011, 13:13

ja toen was het ook veilig idd :(
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 13:13

Sterker nog als Beek er van overtuigd is dat het nu 100% zeker is kunnen ze je toch rustig een jaar garantie geven?
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 mei 2011, 15:33

Ralph-cooper schreef:
speedy schreef:blijft eindelose discussie :roll:
Inderdaad, maar zoals je eerder al aangaf is het wel een belangrijke discussie.
Ik snap de reply van Ragnar ook niet helemaal, het voegt op deze manier weinig toe.
Ralph, er wordt elke keer gesproken dat Speedy als proefkonijn wordt ingezet en elke keer de sjaak is. DIt is echter niet het geval. Er zijn andere proef konijnen die dus eerder de sjaak zijn geweest. En waar scholing uit getrokken is. Het voorval is als er al een scheur in zat heeft het een bepaalde tijd nodig om tot dit vvoorval te komen en dat kan weken/maanden/jaren duren. Misschien is het wel het weer... :wink:

Is wel raar dat precies in 1,5maand drie mini van de club in puin liggen met hetzelfde voorval. echter wel aalemaal met tuning. Dat is zeker. Allemaal ook last van lakvorming..

Daarnaast heb ik ook een paar post eerder aangegeven dat de oorzaak de lakvorming is. En dat dit voorval dus ook bij dealers bekend is en al een aantal keer is voorgekomen op NORMALE cooper-s'jes. DIt is ook bevestigd door motorengineers

Iedereen weet eigenlijk ook dat als je een tuning doet je meer vraagt van je motor en dat je dus kunt verwachten dat er dus sneller dingen kunnen slijten en of kunnen stuk gaan.

Ik vindt dat Door en Fred ook wel gelijk hebben dat er beter aangegeven moet worden dat het je eigen risico is als een softwaretuning/stage.. Doet. Maar ik vind dat er ook wel voor zich spreekt Dat de keuze echt nog bij jezelf ligt. men kan er een verzekering voor afsluiten. of dat er kleine lettertje zijn geen idee. maar dat is de juiste afspraken maken en as de handtekening zetten als je alles gelezen zou hebben.

We kunnen ook zeggen de mini zou hier toch tegen moeten kunnen? Zo ja.. waar ligt de fout dan? bij De bestuurder, Beek, dealer of de fabriekant?

En zoals Speedy zelf aal aangeeft een eindeloze discussie.. dus van daar pfffff.. we kunnen hier dagen over doorgaan.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 16:45

Van deze situatie wordt niemand blij en daar kunnen we lang of kort over soebatten helaas.
Hoe dan ook :wink:
Ik hoop echt dat het gauw wordt opgelost, iedereen zijn lering eruit trekt, een wijs besluit neemt en ... at last but not least ...
Daiel binnenkort weer van z'n bakkie kan genieten :wink:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

12 mei 2011, 16:50

ja dat is het belangrijkste :D
ik mis hem heel erg :(
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 18:19

speedy schreef:ja dat is het belangrijkste :D
ik mis hem heel erg :(
oetjie koetjie aaaaaah..... :lol: het is echt klote man :evil: krijg je wel een beetje korting bij BEEK
burn rubber not your soul

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

12 mei 2011, 18:22

nee !!! op reparatie niet :(
olie koeler klein beetje ;)
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 18:25

biermagnaat schreef:Het is wel heel makkelijk om nou Beek af te knallen Fred, misschien is het blok van Speedy wel een maandagmorgen blok en dus minder sterk.
nou deze is wel erg kort door de bocht........ :mad: maandag morgen blok niet om het een of ander deze tuning is gewoon te zwaar voor de R56S zonder extra koeling en aanpassing

Afbeelding
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 18:25

speedy schreef:nee !!! op reparatie niet :(
Toch denk ik niet dat ik daar zomaar mee akkoord was gegaan. Ik vind het erg magertjes to say the least.
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 18:30

speedy schreef:nee !!! op reparatie niet :(
welke koeler neem je trouwens de Mocal

Afbeelding
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 18:49

Na het lezen van deze berichten (en eerdere meldingen van problemen) ben ik er helemaal uit. De beide mini's van mij blijven lekker origineel. Hooguit nog wat optische zaken maar motorisch gewoon standaard. De S loopt hard zat voor ons en de One loopt hard zat voor de beide jongens. :rijden
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57

Terug naar “Show your ride”