Door schreef:Eens!!Fred schreef:Een tuner met zo'n naam moet imo zijn klanten waarschuwen. Als ie dat allemaal weet en hij doet er niets aan, dan vind ik dat echt wel een fout van beek. Als een oliekoeler en/of een IC een oplossing kan bieden, dan moeten ze maar zo'n pakket aanbieden of dit duidelijk vermelden.
Communicatie is 1 en algemene voorwaarden is 2.
Op de site lees is ik nergens 1 2 3 dat de klant volledig verantwoordelijk is voor de risico's van tuning.
Als het vooraf de risico's niet kenbaar zijn gemaakt of in dit geval achteraf de oorzaak van schade zelfs is onderkend door gebrek aan inzicht en/of communicatie vooraf dan ... zou ik het verdommen om het te betalen.
Edit:
Deze boute taal is ook in het belang van Beek .... dit is niet goed.
Niet goed voor het bedrijf Beek en niet goed voor de klant.
ben het volledig met je eens Door en ook met Fred

Olie koeler was ook niet het probleem want dan was het nog gebeurt waarschijnlijk het gaat om de standaard ZUIGERS!
IC staat er helemaal los van want die heeft er niets mee te maken

Tuning is gewoon over de max en daar komen ze nu achter en Klaas vind dat het mijn eigen risico is en dat ik hier 100 % voor op moet draaien ..
Ik heb nooit een waarschuwing gehad dat mijn zuigers te zwak zijn , olie koeler "MOET" hebben 98 "MOET" tanken enz. enz. anders had ik het natuurlijk nooit gedaan !!!
Snap dat als je een tuning verkoopt wat 3000 euro gaat kosten dat niemand dat zou doen (misschien de echte freaks)
maar stel de software dan zo af dat alles heel blijft en dat er geen problemen zijn.
Ik onderhoud mijn auto altijd goed en ververs altijd ruim optijd mijn olie enz. enz. dus het ligt niet aan mij !!
Beek gaat hoogswaarschijnlijk een melding hier op het forum maken dat de software terug gesteld moet worden bij de mensen die een software aanpassing hebben dus ze weten dat het niet langer goed gaat zo.. (vertelde klaas mij vandaag )
Er zijn er tot nu toe 3 maar er komen er nog meer !
discussie mag van mij gewoon doorgaan hier want ben zeer benieuwd naar de meningen van anderen.