Sven schreef:Zie ik ook dat je rechter koplamp kapot is??
Alleen op de Ring met stevig bochtenwerk, verder doet hij het goed
Vandaag wat klein onderhoud verricht om wat lampjes uit te krijgen in de cockpit.
ABS sensor linksvoor (gesneuveld tijdens vervangen van een wiellager).
Remsensor achter om de het lampje eens uit te krijgen, voor was al vervangen.
Tevens interieurfilter vervangen waardoor eindelijk de zelf uitgevoerde grote beurt compleet is
En ik had al een tijd een rammel rechts voor. Ik moest toch de Powerflex rubbers en de Alta limiter voor de spanner er nog in zetten dus alles maar eens nagekeken. 2 vliegen in 1 klap. Één van de rubbers van de demper was volledig weg! Ik denk dat ik nu ook de bypass valve ten onrechte heb vervangen omdat de Mini aan het jojoën was tijdens optrekken. Waarschijnlik slipte gewoon de riem omdat de demper van de riemspanner niet goed functioneerde. Ik had hier nog niet eerder naar gekeken omdat de Cabrio werd afgeleverd met een nieuwe spanner, had ik dus toch al eerder naar moeten kijken
Vandaag lekker mogen genieten in de zwarte op de ring en wat ging het hard in dat ding!!!
Jammer genoeg is het goed fout gegaan op de terugweg... Bij een inhaal maneuvre kreeg hij een tik en is ie vol in de vangrail gegaan
Berthil en Roos hebben gelukkig niets maar de zwarte ziet er niet zo goed uit vrees ik.
Straks als we thuis zijn post ik wel wat foto's.
Laatst gewijzigd door jbcola op 19 jun 2011, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.