ik wist niet eens van het bestaan af
R56 John Cooper Works PW (Goodbye.. p.56)
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Staat goed Jan
Ik heb hier ook al redelijk vaak 3000K xenon verkocht.
Vaak voor wat oudere Franse auto's maar ook wel voor jongere auto's.
Ik heb hier ook al redelijk vaak 3000K xenon verkocht.
Vaak voor wat oudere Franse auto's maar ook wel voor jongere auto's.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik wil t zeker een keer irl bekijken...staat echt dik bij PW...
Mss wat om het idee te pikken...
als t mag van Jan
Mss wat om het idee te pikken...
als t mag van Jan
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!

- JeroenV
- Mod virus alert!

Bericht
Wat ik bedoel: toen ik ooit in een vorige auto andere lampen had laten plaatsen werd het lichtbeeld (wat je vanuit de auto op de weg geprojecteerd ziet) nooit meer zo mooi als af-fabriek. Als ik nu vanuit mijn Cooper (geen Xenon) kijk dan is het heel mooi evenwichtig verdeeld, zonder lichtere plekken en dergelijke.
Ik ben benieuwd of dat ook met deze lampen lukt. Ik vind het echt supermooi dat gele!
Stiekem denk ik dat het mijn Hot Chocolate Cooper ook wel héél erg mooi zou staan
Ik ben benieuwd of dat ook met deze lampen lukt. Ik vind het echt supermooi dat gele!
Stiekem denk ik dat het mijn Hot Chocolate Cooper ook wel héél erg mooi zou staan
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Iedereen, wederom dank voor de complimenten
!
!
Gisteren voor het eerst in het donker mee gereden, het lichtbeeld verandert niet, wel wordt de witte wegmarkering geel
! Het zicht blijft goed.
Wellicht dat het nog iets uitmaakt als je er een duurdere lamp (bijv. Pilot of Philips) in zet. Nu weet ik niet precies wat voor merk ik heb, als probeersel wilde ik niet teveel betalen.
Ik ook niet, totdat ik een keer een foldertje van Pilot Xenon lampen zag. Uiteindelijk zijn het geen Pilot’s geworden, maar brachten me wel op het ideespeedy schreef:zeker lekker origineel !
ik wist niet eens van het bestaan af
Mag wel hoorGreyCooperS schreef:Ik wil t zeker een keer irl bekijken...staat echt dik bij PW...
Mss wat om het idee te pikken...![]()
als t mag van Jan
Gisteren voor het eerst in het donker mee gereden, het lichtbeeld verandert niet, wel wordt de witte wegmarkering geel
Wellicht dat het nog iets uitmaakt als je er een duurdere lamp (bijv. Pilot of Philips) in zet. Nu weet ik niet precies wat voor merk ik heb, als probeersel wilde ik niet teveel betalen.
Laatst gewijzigd door parklaneworks op 02 mei 2011, 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Niet gecontroleerd
, ben er vanuit gegaan dat ze dezelfde lengte hebben, daar ik hetzelfde type heb besteld. Visueel viel mij niets op!
Onze sponsors