Resonerende achterspeakers
- vanadium
- Leerling Mini lid
Bericht
Resonerende achterspeakers
De achterspeakers van de HK set resoneren, wanneer muziek een bepaalde frequentie heeft treedt dit op. Ik denk niet dat beide speakers zijn op geblazen oid omdat ik nog steeds een luid volume kan produceren wat prima klinkt. Hoe kan ik deze resonantie tegen gaan? Is het een kwestie van de speakers beter vastzetten, ik heb nog gezocht naar een DIY maar kon niets vinden. Mijn Mini is een R52.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
google op "car audio" en je woonplaats... Dan kom je voldoende adresjes tegen om dat isolerende materiaal te halen. Betwijfel of de halfords zoiets heeft... maar je kan het proberen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- paulcustoms
- One wheel wonder
Bericht
vergeet geen fohn/hetelucht pistool te huren/kopen wanneer je dat niet hebt.
het uitrollen van bitumen/trillingsdempers gaat veel makkelijker op hogere tempratuur.
een roller is makkelijk maar niet noodzakelijk, achterkant van een schroevendraaier werkt ook om het in alle hoeken en gaten te duwen.
het uitrollen van bitumen/trillingsdempers gaat veel makkelijker op hogere tempratuur.
een roller is makkelijk maar niet noodzakelijk, achterkant van een schroevendraaier werkt ook om het in alle hoeken en gaten te duwen.
Onze sponsors