speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- maiky maik
- Be Mini
- speedy
- NMC Legend
Bericht
uhhh vind banden en mijn rims iets belangrijker en ja kan het maar 1 keer uitgeven
Als ik geld als water had dan was die audio er al lang uitgeweest en misschien had ik helemaal geen mini gereden
Misschien als ik mijn full black evolution tegen vind vallen onder de auto dan gaan ze de verkoop in (verwacht het niet
) en koop ik daar mijn audio voor als er geen onverwachte andere uitgaven bij komen 

Als ik geld als water had dan was die audio er al lang uitgeweest en misschien had ik helemaal geen mini gereden

Misschien als ik mijn full black evolution tegen vind vallen onder de auto dan gaan ze de verkoop in (verwacht het niet

- maiky maik
- Be Mini
Bericht
maar komt wel. en is de prijs die je toen ook in gedachten had.
heb het net ook gedaan. 2 nieuwe voorbanden.. 19,215,35.. $$$CATHINGGG$$$
nee joh, god begrijpenlijk... Al zal je alleen voor doen (audio) wereld van verschil.speedy schreef:uhhh vind banden en mijn rims iets belangrijker en ja kan het maar 1 keer uitgeven![]()
Als ik geld als water had dan was die audio er al lang uitgeweest en misschien had ik helemaal geen mini gereden![]()
Misschien als ik mijn full black evolution tegen vind vallen onder de auto dan gaan ze de verkoop in (verwacht het niet) en koop ik daar mijn audio voor als er geen onverwachte andere uitgaven bij komen
maar komt wel. en is de prijs die je toen ook in gedachten had.
heb het net ook gedaan. 2 nieuwe voorbanden.. 19,215,35.. $$$CATHINGGG$$$
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
ja veyron banden die komen aardig in de buurt!
Maar die rij ik helaas niet
ooit bande gezien voor 19.215.35 euro?speedy schreef:oohhhh dat is je maat dacht dat het de prijs was ofzo![]()
ja veyron banden die komen aardig in de buurt!
Maar die rij ik helaas niet
Onze sponsors