St.pierre's R53 - Hij blijft!
- St.pierre
- Mod virus alert!

Bericht
What to do... what to do....
wat is wijsheid, ik wil graag betere wegligging, meer power en betere looks, nu is dit niet nieuw en ben ik niet de enige en zeker niet de eerste die dit allemaal wil maar ik zit een beetje met de volgorde:
, beek stage I softwaretuning
, struts (voor en/of achter)
, aero gril + dl's
ik wil ze alle 3 doen maar kan helaas niet tegelijk... welke zal ik eerst doen?
wat is wijsheid, ik wil graag betere wegligging, meer power en betere looks, nu is dit niet nieuw en ben ik niet de enige en zeker niet de eerste die dit allemaal wil maar ik zit een beetje met de volgorde:
, beek stage I softwaretuning
, struts (voor en/of achter)
, aero gril + dl's
ik wil ze alle 3 doen maar kan helaas niet tegelijk... welke zal ik eerst doen?
Laatst gewijzigd door St.pierre op 05 apr 2011, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zou eerst voor de tuning gaan... !
Al heb ik geen ervaring met alleen software tuning...
En voor struts kan je beter ff afwachten en het internet rond struinen, die komen zat vaak te koop 2e hands voor een mooi prijsje
Al heb ik geen ervaring met alleen software tuning...
En voor struts kan je beter ff afwachten en het internet rond struinen, die komen zat vaak te koop 2e hands voor een mooi prijsje
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- St.pierre
- Mod virus alert!

Bericht
Vanmorgen aero grill gehaald bij de dealer, huidige grill hangt er half bij dus mooie gelegenheid om m te vervangen.
heb de 2 DIY's gelezen die ik kon vinden online (hier en op berthil's site) en vraag me af of de originele grill ooit nog terug kan in de bumper nadat de (onderste) aerogrill passend is gemaakt?
heb de 2 DIY's gelezen die ik kon vinden online (hier en op berthil's site) en vraag me af of de originele grill ooit nog terug kan in de bumper nadat de (onderste) aerogrill passend is gemaakt?
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht

Veel beter gezicht zo
X2Ivo schreef:Top!Maakt de neus gelijk een stuk stoerder en sportiever!
Veel beter gezicht zo
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Legale oplossingen zijn er volgens mij niet om je kentekenplaat minder op te laten vallen. Toevallig was er gisteren bij Blik op de weg een Maserati GranCabrio die aan de kant werd gezet omdat deze een veel kleinere kentekenplaat had aan de voorkant. De boete hiervoor is 100 euro. 
Onze sponsors