Heel veel plezier met je schitterende kart en tot meets!!!
ScaVoDa - Cooper S
- ScaVoDa
- One wheel wonder

Bericht
Het is toch weer een aardige tijd geleden dat ik hier wat heb gepost. Ik keek regelmatig mee en heb onlangs 4 maanden in Noorwegen gezeten. Dus de tijd was ver te zoeken, helaas
.
De velgen op voorgaande foto's zijn gespoten naar Mat zwart, na een ongeluk. Echter heb ik nu alleen foto's met de winterbanden, die er vanaf Augustus al onder zitten, vanwege Noorwegen
.
Geniet van de foto's;
Trollstigen in Noorwegen:

Op een ferry in Noorwegen:

Gewoon nog sneeuw, midden in de zomer:

Een tunnel van 4,5 km, dat echoet lekker :-D

Ik heb nog veel meer foto's, maar ik zal er niet teveel tegelijk posten
De velgen op voorgaande foto's zijn gespoten naar Mat zwart, na een ongeluk. Echter heb ik nu alleen foto's met de winterbanden, die er vanaf Augustus al onder zitten, vanwege Noorwegen
Geniet van de foto's;
Trollstigen in Noorwegen:

Op een ferry in Noorwegen:

Gewoon nog sneeuw, midden in de zomer:

Een tunnel van 4,5 km, dat echoet lekker :-D

Ik heb nog veel meer foto's, maar ik zal er niet teveel tegelijk posten
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
leuke foto's 
Noorwegen is inderdaad een erg mooi land
Mag best wat meer gepost worden hier hoor
Noorwegen is inderdaad een erg mooi land
Mag best wat meer gepost worden hier hoor
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet er goed uit zeg, die tunnel is te gek!
Kom maar door met de rest!
Kom maar door met de rest!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- ScaVoDa
- One wheel wonder

Bericht
Bedankt voor alle reacties.
. Dus wellicht is de kans dan groter? Ben wel jaloers op jouw Mini
, mijn favo kleur
Nog een paar foto's;
Toch wel een aanslag op je auto:

De nieuwe Countryman, hahaha

Op de achtergrond Åndalsnes

De Mini wacht op zijn prooi in zijn natuurlijke omgeving

Trollstigen. (De verlichting moet nog steeds anders, maar ja geen tijd voor ...)

Valldal, Noorwegen:

Om het Geirangerfjord in te komen, moet je via een haarspeldbochtenweg. Deze zie je op de achtergrond.
Geirangerfjord staat bekend om de cruiseboten die hier in het Fjord varen.

Trollstigen, de waterval:

Heb er nog veeel meer
Ik ben op uitwisseling naar Noorwegen gegaan. In totaal heb 4,5 maand gestudeerd in Molde. Uiteindelijk een super ervaring, maar er zijn geen concrete plannen om terug te gaan. Wat betreft omgeving en natuur zou ik het direct doen, maar qua werk en afstanden is het weer minder.Berry M schreef:Ben je nu eigenlijk klaar in Noorwegen, of ga je binnenkort weer die kant op?
Berkel is tegenwoordig groter dan je denkt, hahahaha. Ach ja, ik woon echt in Berkel, vrij Noordelijk. Maar binnenkort in het centrumAdriaan schreef:Gave Mini kerel, en raar dat ik je nooit ben tegengekomen in Berkel en Rodenrijs. Zo groot is het namelijk niet
Nog een paar foto's;
Toch wel een aanslag op je auto:

De nieuwe Countryman, hahaha

Op de achtergrond Åndalsnes

De Mini wacht op zijn prooi in zijn natuurlijke omgeving

Trollstigen. (De verlichting moet nog steeds anders, maar ja geen tijd voor ...)

Valldal, Noorwegen:

Om het Geirangerfjord in te komen, moet je via een haarspeldbochtenweg. Deze zie je op de achtergrond.
Geirangerfjord staat bekend om de cruiseboten die hier in het Fjord varen.

Trollstigen, de waterval:

Heb er nog veeel meer
Onze sponsors