Even op pauze dan en door laten laden, net als Youtube
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
super Berthill, knock knock lexaan
ff die groene porsche opgejaagd
ff die groene porsche opgejaagd
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je Duits is erg goed moet ik zeggen, dat je ook even de exacte term wist te noemen voor de watergekoelde intercooler vond ik wel vrij geniaal 
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht

De zwarte Mini heeft achteraf roosters in zijn bestaande motorkap gezet.
Het zijn universele, de pasvorm is niet geweldig volgens hem.
Die is in Duitsland gekocht en gemonteerd dus dan leer je het wel, anders krijg je misschien wat anders in je auto gemonteerdFloor-is schreef:Je Duits is erg goed moet ik zeggen, dat je ook even de exacte term wist te noemen voor de watergekoelde intercooler vond ik wel vrij geniaal
De zwarte Mini heeft achteraf roosters in zijn bestaande motorkap gezet.
Het zijn universele, de pasvorm is niet geweldig volgens hem.
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors