Het Apple topic
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Krijg je nu al een gratis update naar Lion erbij?
Dik, ik wacht nog even op de nieuwe iMac updatesMaVaEe schreef:Zojuist een besteld...

Krijg je nu al een gratis update naar Lion erbij?
- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik dacht post het even...
ipad 2 aankondiging,
Apple kondigt evenement op 2 maart aan
Toegevoegd op 24 februari 2011
Apple heeft uitnodigingen verstuurd aan verschillende media voor een evenement op 2 maart 2011. De uitnodigingen geeft geen duidelijke aanwijzingen over wat Apple op het evenement gaat introduceren. Dit meldt de website The Loop. De Wall Street Journal’s All Things Digital, urlx=http://www.reuters.com/article/2011/02/ ... 8020110222][/urlx]Reuters en de New York Times zeiden eerder uit bronnen te hebben vernomen dat Apple op 2 maart de iPad 2 introduceert.
Het evenement vind plaats in het Yerba Buena Center for the Arts en begint om 10:00 lokale tijd of 19:00 uur Nederlandse tijd. Helaas geeft de uitnodiging verder weinig details weg. Het evenement zal waarschijnlijk via een livestream te bekijken zijn. Aangezien Apple in de afgelopen presentaties de livestream uitsluitend beschikbaar stelde voor Mac-gebruikers zit het er dik in dat ook dit jaar Windows-gebruikers op zoek zullen moeten naar een omweg.
Bron: www.macworld.nl
ipad 2 aankondiging,
Apple kondigt evenement op 2 maart aan
Toegevoegd op 24 februari 2011
Apple heeft uitnodigingen verstuurd aan verschillende media voor een evenement op 2 maart 2011. De uitnodigingen geeft geen duidelijke aanwijzingen over wat Apple op het evenement gaat introduceren. Dit meldt de website The Loop. De Wall Street Journal’s All Things Digital, urlx=http://www.reuters.com/article/2011/02/ ... 8020110222][/urlx]Reuters en de New York Times zeiden eerder uit bronnen te hebben vernomen dat Apple op 2 maart de iPad 2 introduceert.
Het evenement vind plaats in het Yerba Buena Center for the Arts en begint om 10:00 lokale tijd of 19:00 uur Nederlandse tijd. Helaas geeft de uitnodiging verder weinig details weg. Het evenement zal waarschijnlijk via een livestream te bekijken zijn. Aangezien Apple in de afgelopen presentaties de livestream uitsluitend beschikbaar stelde voor Mac-gebruikers zit het er dik in dat ook dit jaar Windows-gebruikers op zoek zullen moeten naar een omweg.
Bron: www.macworld.nl
Laatst gewijzigd door RobbeDoes op 02 mar 2011, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Apple heeft tijdens het iPad-evenement niet alleen de iPad 2 aangekondigd, maar in de Apple Store ook de prijzen voor de originele iPad (iPad 1) verlaagd. Het goedkoopste model, de 16GB iPad Wi-Fi kost nu €379 euro (was €499). Het duurste model, de 64GB iPad Wi-Fi en 3G is afgeprijsd van €799 euro naar €699 euro. De nieuwe prijzen vind je in de online Apple Store.JunkyXL schreef:iemand interesse in n ipad 1
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
hahaha als ik hem gek maar dat hij er zelf ook 1 wilt.. komt dat goed lol
'
thanks
MaVaEe schreef:Dat kan inderdaad enkel gok ik dat hij wel moeite moet doen om er een te bemachtigen.coendek schreef:stel.. ik laat zo'n ding meenemen uit de US... kan ik hem dan zonder moeite gewoon hier gebruiken!?
collega zit nu 2-3 weken daar
hahaha als ik hem gek maar dat hij er zelf ook 1 wilt.. komt dat goed lol
'
thanks
Onze sponsors