Hoi mensen,
Zoals de vraag al luid wil mijn vriendin nieuwe velgen.
Nou wil zij velgen zoals deze: http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/420822802/1
Maar de vraag is welke maat past er onder want als je op mini zoekt naar velgen dan zijn ze allemaal super duur.
De vraag is welke maat past er dus onder. zodat ze ook naar andere prijzen kan kijken.
Ze wilk 17'' velgen.
graag hoor ik het van jullie.
Gr.
Bas
Welke velg zou ik nemen welke velg past er onder een Mini
- Black-Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Black-Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Stuurt 18 erg zwaart tenopzichte van 17?
Tevens zal zij hem niet verlagen, ziet het er dan wel uit om eventueel 18 er onder te zetten?
Tevens zal zij hem niet verlagen, ziet het er dan wel uit om eventueel 18 er onder te zetten?
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zonder verlaging vind ik 17" mooier dan 18" staan.
18" wordt dan een beetje lomp ogend...
18" wordt dan een beetje lomp ogend...
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Glenn-DUB
- Be Mini
Bericht
Ik heb dezelfde als de eesrte S van Speedy ook 18 evo's
Zonder verlaging

3cm verlaagd

Zoals je kunt zien ziet het er niet uit zonder verlaging, dus ik zou in jou geval voor de 17 inch gaan
Dan zou ik voor de 17 gaan, doordat er dan hogere banden opkomt vult het de kast wat meer.Black-Mini schreef:Stuurt 18 erg zwaart tenopzichte van 17?
Ik heb dezelfde als de eesrte S van Speedy ook 18 evo's
Zonder verlaging

3cm verlaagd

Zoals je kunt zien ziet het er niet uit zonder verlaging, dus ik zou in jou geval voor de 17 inch gaan
- Glenn-DUB
- Be Mini
Bericht
Mee eens Fred, maar de vriendin wilt niet verlagen, en persoonlijk vind ik dat je met 18 verplicht bent om hem te verlagen.Fred schreef:Gewoon helemaal niets vragen, 18" icm verlaging..., je vriendin zal het nooit merken
Ik rij zelf ook op 17", maar deze velgen vragen echt om een maatje groter. In 17" zien ze er gewoonweg te klein uit.
- Black-Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Heee mensen:D
Me vriendin wilt de auto inderdaad niet verlagen, zij heeft een VW lupo GTI gereden met sport onderstel en verlaagt met 4.5 cm.
Met nog 2cm ruimte en daar heeft ze genoeg van gezien hahaha.
Dus verlagen word het niet.
Wat betreft 17'' ik vind het een mooie maat, echter heb je inderdaad bij sommige velgen het idee dat ze er lelijker uit zien en kleiner.
Echter staan ze bij ''Glenn-DUB'' erg netjes
(ook al is dit 18'' ze heeft ongeveer de zelfde auto)
Dus evo's zijn mooie velgen had ik haar ook al aangesmeerd
Maar goed wat kost nou zo een setje met banden?
Tevens welke band zou ze dan moeten nemen, niet een hele platte maar iets dikkere welke maat is dat ook el weer?
hoor het graag.
gr.
Bas
Me vriendin wilt de auto inderdaad niet verlagen, zij heeft een VW lupo GTI gereden met sport onderstel en verlaagt met 4.5 cm.
Wat betreft 17'' ik vind het een mooie maat, echter heb je inderdaad bij sommige velgen het idee dat ze er lelijker uit zien en kleiner.
Echter staan ze bij ''Glenn-DUB'' erg netjes

Dus evo's zijn mooie velgen had ik haar ook al aangesmeerd

Tevens welke band zou ze dan moeten nemen, niet een hele platte maar iets dikkere welke maat is dat ook el weer?
hoor het graag.
gr.
Bas
- Glenn-DUB
- Be Mini
Bericht
Het is wel zo dat als jij een velg uitkiest met een rand naar binnen, zoals onze evo's lijken de wielen al snel een stuk kleiner, kies je een velg zonder rand naar binnen dus dat de spaken eindigen tot de band, lijken de wielen in een oogopslag groter.
Ik zou dus iig voor 17 inch gaan in jullie geval.

ik vind dit echt niet mooi zonder verlaging, maar das mijn pers. mening.

Dit sluit wel weer mooi aan, 3 cm verlaagd op de veren, maar wel aanschuren in de kasten oet ik zeggen
Bas dat ligt eraan welke velg maat je kiest, je kan er natuurlijk niet zomaar een dikkere/hoger bandenmaat opgooien ivm tellerafwijking.Black-Mini schreef:Heee mensen:D
Echter staan ze bij ''Glenn-DUB'' erg netjes(ook al is dit 18'' ze heeft ongeveer de zelfde auto)
Dus evo's zijn mooie velgen had ik haar ook al aangesmeerd![]()
![]()
hoor het graag.
gr.
Bas
Het is wel zo dat als jij een velg uitkiest met een rand naar binnen, zoals onze evo's lijken de wielen al snel een stuk kleiner, kies je een velg zonder rand naar binnen dus dat de spaken eindigen tot de band, lijken de wielen in een oogopslag groter.

Dit sluit wel weer mooi aan, 3 cm verlaagd op de veren, maar wel aanschuren in de kasten oet ik zeggen
- Black-Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Nog even een korte vraag er bij.
Sinds jullie al wat foto's hebben gepost.
Heeft iemand ook een foto met 17'' evo's onder een zwarte mini cooper R50.
Of een foto zoals:Glenn-DUB
Dan kan ik even precies zien hoe groot het gat is tussen de band en de wiel kast.
gr.
Bas
Sinds jullie al wat foto's hebben gepost.
Heeft iemand ook een foto met 17'' evo's onder een zwarte mini cooper R50.
Of een foto zoals:Glenn-DUB
Dan kan ik even precies zien hoe groot het gat is tussen de band en de wiel kast.
gr.
Bas
- Black-Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ja ik begrijp je punt kwa verlaging, echter kan ik je hard maken dat ze dit niet meer gaat doen.
Maar de foto's zijn van 18'' zonder verlaging schijnt dat je dan erg hoog staat en kwa 17'' sta je dan wat lager..
ik zal toch eens langs een velgen boer moeten, maar weet je toevallig wat zo iets zal kosten?
gr.
Bas
Glenn-DUB schreef:Bas dat ligt eraan welke velg maat je kiest, je kan er natuurlijk niet zomaar een dikkere/hoger bandenmaat opgooien ivm tellerafwijking.Black-Mini schreef:Heee mensen:D
Echter staan ze bij ''Glenn-DUB'' erg netjes(ook al is dit 18'' ze heeft ongeveer de zelfde auto)
Dus evo's zijn mooie velgen had ik haar ook al aangesmeerd![]()
![]()
hoor het graag.
gr.
Bas
Ja ik begrijp je punt kwa verlaging, echter kan ik je hard maken dat ze dit niet meer gaat doen.
Maar de foto's zijn van 18'' zonder verlaging schijnt dat je dan erg hoog staat en kwa 17'' sta je dan wat lager..
ik zal toch eens langs een velgen boer moeten, maar weet je toevallig wat zo iets zal kosten?
gr.
Bas
- Black-Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Passen deze ook: STEEK 4X100 ET37 7.5 J
Kan iemand mij die maten door geven zoals hier boven voor 17''
die onder de mini passen voor Evo velgen?
gr. Bas
Kan iemand mij die maten door geven zoals hier boven voor 17''
die onder de mini passen voor Evo velgen?
gr. Bas
Onze sponsors