Blonte toch
Seintje van je MINI, ik heb het koud. :-(
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Dat geluid heb ik ook in mijn MINI. Extra voorzichtig rijden dus
Komt me bekend voorBlont-007 schreef:Nou mijn rode One had dit niet, dus nooit gehoord, ik denk wat hoor ik toch iedere keer.
3 januari kan tie trouwens voor de wintercheck, en dan krijg je die leuke broodrooster. En als je boterhammetjes er uit springen dan staat erop,
Toast Me.![]()
Dat geluid heb ik ook in mijn MINI. Extra voorzichtig rijden dus
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja, heb gisteravond ook al in de parkeergarage staan suffen. Wat is dit?. Lijkt op het signaal in het vliegtuig als je je gordel af kunt doen. Had van te voren toch echt geen last van turbulentie.
Het viel me wel op dat de temp. ook knipperde. Dus trok maar de conclusie dat het wel een snufje zou zijn. Wel aardig, kan ik rekening houden met evt gladheid. Dit heeft toch wel even geduurd voor dat het kwartje viel
Het viel me wel op dat de temp. ook knipperde. Dus trok maar de conclusie dat het wel een snufje zou zijn. Wel aardig, kan ik rekening houden met evt gladheid. Dit heeft toch wel even geduurd voor dat het kwartje viel

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik vind het altijd heerlijk als mijn MINI tegen me praat!
iDD..... had het al een paar keer meegemaakt vorige winter en gister voor het eerst weer deze winter.
iDD..... had het al een paar keer meegemaakt vorige winter en gister voor het eerst weer deze winter.
- Gnoekie
- 4 op een rij!

Bericht
Maar jij bent dan ook een schizofreen, das niet eerlijk!iDarkDesign schreef:Ik vind het altijd heerlijk als mijn MINI tegen me praat!
- iDarkDesign
- Transformer
Onze sponsors