Tijden heb ik mij vandaag niet druk om gemaakt, sowieso op sommige stukken echt te glad en te koud voor de Toyo's. Ik heb ook nog wel een klein 'momentje' gehad wat denk ik wel op video staat want de eerste ronde zaten de camera's verdeeld over de andere Mini's en zat ik daar net voor. Als allereerste rondje meteen zo rondknallen en als enigste op koude semi slicks dus dat momentje kon niet uitblijven
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Inderdaad die GT3 die daar net links op de webcam staat 
Tijden heb ik mij vandaag niet druk om gemaakt, sowieso op sommige stukken echt te glad en te koud voor de Toyo's. Ik heb ook nog wel een klein 'momentje' gehad wat denk ik wel op video staat want de eerste ronde zaten de camera's verdeeld over de andere Mini's en zat ik daar net voor. Als allereerste rondje meteen zo rondknallen en als enigste op koude semi slicks dus dat momentje kon niet uitblijven
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
(in koor) Filmpje filmpje filmpje filmpje filmpje
Denk dat we dat allemaal wel zijnmushrop schreef:ben heel benieuwd naar dat filmpje!
(in koor) Filmpje filmpje filmpje filmpje filmpje
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ha Ha, daar moest ik achteruit, die kaart van Oliver werkte niet.
Die heeft geen jaarkaart gekocht want hij heeft bijna twee keer zijn Mini verloren en gecrashed.
M.a.w. die durft niet meer goed, beetje eigen schuld want hij heeft die Mini teveel met andere spullen volgehangen i.p.v. hardcore voor de Ring. Wel jammer want hij heeft genoeg energie in zijn Mini gestoken, Hopelijk lukt het hem dit jaar alles weer inorde te krijgen.
Die heeft geen jaarkaart gekocht want hij heeft bijna twee keer zijn Mini verloren en gecrashed.
M.a.w. die durft niet meer goed, beetje eigen schuld want hij heeft die Mini teveel met andere spullen volgehangen i.p.v. hardcore voor de Ring. Wel jammer want hij heeft genoeg energie in zijn Mini gestoken, Hopelijk lukt het hem dit jaar alles weer inorde te krijgen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
We zijn natuurlijk een beetje bij elkaar gebleven voor de video.
Niks aan als ik er vandoor ga knallen natuurlijk
Maar het waren ook mijn eerste rondjes na alle wijzigingen en het was hier en daar glad, dus lekker testrijden en niet meteen de snelste ronde neer willen zetten op de eerste dag van het Ringjaar
Niks aan als ik er vandoor ga knallen natuurlijk
Maar het waren ook mijn eerste rondjes na alle wijzigingen en het was hier en daar glad, dus lekker testrijden en niet meteen de snelste ronde neer willen zetten op de eerste dag van het Ringjaar
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- cooperke s
- Bijna verslaafd

Bericht
Het gezicht van de bijrijder op de 3e foto spreekt boekdelen lol...
Sorry 4de foto
Sorry 4de foto
Laatst gewijzigd door cooperke s op 13 feb 2011, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors