Vind ik toch ook maar een bijzondere manier van zaken doen.florisvandam schreef:nou ze waren bij deze dealer in eerste instantie ook niet happig om de auto mee te geven..
Ze wilde dat we eerst een bedrag overeen kwamen voordat ik mocht rijden..
Mijn nieuwe ride... Gekocht en Gestolen..
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik snap best dat ze dat ze niet zitten te wachten op jonge jochies die wel zin hebben in een uurtje scheuren met een GTI, maar als serieuze koper zou het voor mij al snel een reden zijn om ergens anders te gaan shoppen.

- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
dank jullie voor de leuke reacties, zal denk aan het eind van de maand even naar de Mac meet komen in Breda om te showen 
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooie Golfje Floris, ziet er goed uit
Maar een witte? Dat wordt heel vaak auto wassen
Laat maar ff zien als je hier gaat tennissen
Van de week de MINI nog gespot door Erna. Die mocht wel eens gewassen worden zei ze nog . . .
Maar een witte? Dat wordt heel vaak auto wassen
florisvandam schreef:zal denk aan het eind van de maand even naar de Mac meet komen in Breda om te showen
Laat maar ff zien als je hier gaat tennissen
Van de week de MINI nog gespot door Erna. Die mocht wel eens gewassen worden zei ze nog . . .
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
.
Straks weer elke week poetsen ben ik bang
En rij als ik hem heb wel even bij jullie langs.
Nou ik rij al dik 4 weken niet meer in de MINI dus kan wel kloppen dat die smerig isMiniBeardie XL schreef:Mooie Golfje Floris, ziet er goed uit![]()
Maar een witte? Dat wordt heel vaak auto wassen![]()
florisvandam schreef:zal denk aan het eind van de maand even naar de Mac meet komen in Breda om te showen
Laat maar ff zien als je hier gaat tennissen![]()
Straks weer elke week poetsen ben ik bang
En rij als ik hem heb wel even bij jullie langs.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
heb al een offerte voor de R bumper maar dat kost 1000 eu zonder spuiten en montage en ze kunnen met niet de zekerheid bieden dat het past..
Dus daar moet ik even wat anders op gaan vinden, misschien een ABT bumper of zo.
We moeten de auto natuurlijk wel een beetje speciaal maken.
dank je Dick ben er erg blij mee.jbcola schreef:DIKKE bak Flois!!!
Die wil ik wel es van dichtbij bewonderen als die R bumper en de velgjes eronder zitten!![]()
heb al een offerte voor de R bumper maar dat kost 1000 eu zonder spuiten en montage en ze kunnen met niet de zekerheid bieden dat het past..
Dus daar moet ik even wat anders op gaan vinden, misschien een ABT bumper of zo.
We moeten de auto natuurlijk wel een beetje speciaal maken.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
zo de koop is defintief, BMW heeft gisteren zijn akkoord gegeven en zaterdag om 13.00 uur gaan we de auto halen 
@ danny als die poetser naar Voorhout wil komen vind ik het goed hoor...
en de kleur zie je inderdaad niet vaak en daarom heb ik hem nou net gekozen, lekker origineel
@ danny als die poetser naar Voorhout wil komen vind ik het goed hoor...
en de kleur zie je inderdaad niet vaak en daarom heb ik hem nou net gekozen, lekker origineel
Onze sponsors