Midden arm steun

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Hendrikus
One wheel wonder
One wheel wonder

Midden arm steun

17 dec 2006, 21:45

Wie kan mij vertellen waar en wat voor type's midden armsteun er te koop zijn. Dit mis ik wel denk ik en wil vast wat vergelijken wat er te koop is! Graag jullie hulp!
Bij voorbaat dank!!
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 dec 2006, 22:51

Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

17 dec 2006, 23:44

Design parts Germany. Heb ik zelf ook gehad maar is doormidden gebroken tijdens abnormaal gebruik.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 dec 2006, 08:58

Berthil schreef:Design parts Germany. Heb ik zelf ook gehad maar is doormidden gebroken tijdens abnormaal gebruik.
Oké ik hap wel... Vertel het maar Berthil, wat doe jij allemaal met een armsteun oftewel in de MINI :mrgreen: ?!
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 dec 2006, 13:13

Tja, ik ga elke dag naar mijn werk over een dubbele baan waar je 80 mag maar daar rijden die Limburgers allemaal links met 70 zodat zelfs de vrachtwagens ze weer rechts inhalen na optrekken bij een stoplicht.

Als de weg vrij is haal ik ze ook rechts in en dat vond iemand niet leuk, die kwam achter me aan. Natuurlijk reed ik hem zo kwijt maar bij aankomst op de parkeerplaats bij mijn werk stond deze auto er ook. Ik heb er mijn auto ook maar neergezet want je kan je niet blijven verstoppen, maar toen ik naar huis wou rijden dus een lekgestoken band. Ik dacht als die persoon het daarmee kwijt is vind ik het goed, ik heb liever geen ruzie met mensen die kennelijk een mes bij zich hebben.

Maar een maand later ziet die man mij instappen met een collega en stopt met gierende banden naast me terwijl ik net achter het stuur zit. Hij komt helemaal in mijn auto terwijl ik zit zodat we beiden met ons volle gewicht op de armsteun steunen zodat deze kapot knapt. Intussen dreigt hij mijn gezicht te gaan verbouwen, wat hij overigens niet deed.

Dit werd me toch te gortig dus daar heb ik aangifte van gedaan en die persoon is opgespoord via bedrijfsrecherche en politie. Het bleek een bokser te zijn met meer geweldadige akkefietjes op zijn kerfstok en problemen in de privésfeer i.v.m. zijn agressie. Ik heb het echter intern mijn bedrijf gehouden waar alles is uitgepraat en de schade vergoed is door hem, ook de lekke band van een maand eerder. Ik heb geen zin om elke keer als ik instap om te moeten kijken. Bleek tijdens het gesprek wel dat hij al van een blauwe MINI had gehoord op die dubbele baan en met opzet links is blijven rijden om te kijken wat ik zou gaan doen.

Zo, weten jullie dat ook weer :)
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 dec 2006, 13:16

Dus gewoon een uit de kluiten gewassen niet sporende kleuter... get a life!
iDarkDesign
Transformer

18 dec 2006, 13:16

jeeeeetje!

iDD...... altijd mooie verhalen achteraf.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

18 dec 2006, 13:17

Zo zie je maar weer wat een gestoorde :shock: personen er rond lopen. :s

Gelukkig is het allemaal uitgesproken. :P
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 dec 2006, 14:20

flauwe actie zeg.

Je hebt wel slim gehandeld door als enige cool te blijven Berthil. :D
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 dec 2006, 18:36

Heel wat spectaculairder dan het:"ja was de binnenkant aant stofzuigen en had geen zin om te lopen, dus dacht hup ff met volle gewicht op de middenarmsteun en ik kan zo bij de andere kant", wat ik in gedachten had :mrgreen:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 dec 2006, 19:27

MINIJCW schreef:Je hebt wel slim gehandeld door als enige cool te blijven Berthil. :D
Zo zie je maar weer dat tot tien tellen loont, ik heb er zelfs complimenten voor gekregen tijdens beoordelingen e.d.
De andere partij heeft een flinke douw gehad en ik had hem zelfs kunnen laten ontslaan maar dat wil ik niet op mijn geweten hebben.

Sorry voor de Off Topic trouwens :)
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

18 dec 2006, 20:00

aha, en toen ben je uiteindelijk voor het originele MINI accessoire gegaan dus! Ik dacht al dat je die ouwe zat was ofzo. Deze al uitgetest qua draaggewicht?

goed dat je cool bleef, teveel epinephrine op zo'n moment in me lichaam hoor...had zeker wel naar de maglite gegrepen.

@topicstarter, als je op zoek bent naar een middenarmsteun, ik zou gewoon voor de originele gaan, betaal je meer voor maar je krijgt altijd waar voor je geld in ieder geval.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 dec 2006, 20:10

Toen ik de Designparts armsteun kocht was er nog een MINI armsteun. Er is kort daarvoor nog een ander model MINI armsteun geweest maar die is weer van de markt gehaald.

Ik zie dat je een pre-facelift hebt en sommige dealers denken dat je een armsteun alleen in een face-lift kunt zetten maar dat is dus het niet geval. Ik heb hem ook in mijn prefacelift maar dan moet ook de middenconsole onder de handrem worden vervangen en dat maakt het natuurlijk weer wat duurder. Ik was in totaal bij de dealer bijna 400 euro kwijt.

Ik haal slome sukkels nog steeds rechts in op die weg dus binnenkort kan ik de MINI armsteun ook eens uittesten :)
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 dec 2006, 20:20

Via newministuff, de link die Henkietenk in z'n post geeft, kost het je nu €291, maar dan moet je hem nog wel ff zelf erin zetten (wat volgens mij een eitje is).
Franky2006
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

18 dec 2006, 21:19

Heb het net zelf uitgezocht.

Er zij er twee te krijgen orgineel Mini. De eerste (de af fabriek) werd me afgeraden door de dealer. Is kwetsbaarder, duurder en is moeilijker te monteren.

De tweede, nr 5212 0154 307, is dus steviger, laadje blijft dicht zitten in tegenstelling tot de eerste, is makkkelijker te monteren (eenvoudig onder de rails van je stoelen) en is goedkoper (iets minder dan 200 euri).

Hoop dat je er wat aan hebt.

Gr. Franky2006
Laatst gewijzigd door Franky2006 op 18 dec 2006, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
** The sky is the limit **

Terug naar “Interieur en audio”