FleXzoR's Cooper S pg10 nieuwe header
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
dat ziet er lekker uit zeg!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- jean
- Mod virus alert!

Bericht
Heb net hetzelfde voor, lees maar in het tuning-deel van het forum.
Zonder precat begint heel de uitlaat zwaar te resoneren bij mij.....
FleXzoR schreef:Hij zit eronder!
Wat een lawaai![]()
!
Ik merk wel dat hij wat meer trilt, de auto, iemand zelfde ervaring?
Heb net hetzelfde voor, lees maar in het tuning-deel van het forum.
Zonder precat begint heel de uitlaat zwaar te resoneren bij mij.....
- FleXzoR
- Enthousiast

Bericht
Ja, geeft wel een leuke race sound, metaal-achtig, i like
Er was een hitteschild die al tegen de uitlaat kwam, die heb ik net eronder uit gehaald, dat is al een rammel weg,
Verder komt het meer trillen ook wel doordat de flexibel van het spruitstuk veel stijver is als het oem spruitstuk.
Nu heb ik vandaag al mijn pakking erdoor geblazen, de pakking tussen catback uitlaat en de-cat. Ga deze vervangen door een orginele bmw pakking, zal beter zijn.
Er was een hitteschild die al tegen de uitlaat kwam, die heb ik net eronder uit gehaald, dat is al een rammel weg,
Verder komt het meer trillen ook wel doordat de flexibel van het spruitstuk veel stijver is als het oem spruitstuk.
Nu heb ik vandaag al mijn pakking erdoor geblazen, de pakking tussen catback uitlaat en de-cat. Ga deze vervangen door een orginele bmw pakking, zal beter zijn.
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
hmm, bij mijn vorige auto (lupo FSI) ging zo'n uitstootlampje branden omdat de waardes van de uitstoot niet meer klopten.. weet niet de details maar kwam er op neer dat er vooraan, dus bij of vlak na de motor iets gemeten wordt en achteraan, verdrop in het uitlaatsysteem...als tussen die waardes te veel verschil zat kreeg je zo'n melding.. zal bij Mini wel ongeveer gelijk zijn? Oorzaak toen was een lek in het uitlaatsysteem, vandaar dat die waardes niet meer klopten.
Onze sponsors