met puntenrijbewijs ben je zelfs bij 30km te hard rijbewijs kwijt... Maar goed ik dacht als er nu politie rijdt moeten ze kiezen tussen een porsche en een mini... denk dat de porsche dan leuker is om te pakken.iDarkDesign schreef:WAAR rij jij vanuit Amsterdam de snelweg op richting Utrecht waar je 131 mag?! Of je nou een puntenrijbewijs hebt of niet 50km te hard is rijbewijs kwijt.
iDD...... stoplicht sprintjes zijn altijd leuk
Stoplichtsprintjes! Jij versus ......?!
- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
1x boven de 50 km/h te hard en je bent hem 4-8 dagen kwijt met 5 jaar voorwaardelijk. Rij je 1x 30 km/h te hard, dan ben je hem 4 maanden kwijt.
Het kan zijn dat ik ernaast zit, maar dat vertelde oom agent mij laatst nog....
Nee dat is pas wanneer je minstens 3 keer boven de 30km/h boetes hebt gehad. Dan ben je hem 4 maanden geloof ik kwijt. En daarna heb je nog 5 jaar voorwaardelijk. Rij je dan 1x 30 km/h te hard dan ben je hem weer 4 maanden kwijt.kaya schreef: met puntenrijbewijs ben je zelfs bij 30km te hard rijbewijs kwijt...
1x boven de 50 km/h te hard en je bent hem 4-8 dagen kwijt met 5 jaar voorwaardelijk. Rij je 1x 30 km/h te hard, dan ben je hem 4 maanden kwijt.
Het kan zijn dat ik ernaast zit, maar dat vertelde oom agent mij laatst nog....

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daar doe ik niet aan met mijn S....koda. Ik weet dat ik toch verlies van Yvon
Met de MINI doe ik het wel en vaak lukt het ook wel. Soms niet maar dan gaan we het gewoon nog een keer proberen

Met de MINI doe ik het wel en vaak lukt het ook wel. Soms niet maar dan gaan we het gewoon nog een keer proberen

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Zelf meegemaakt. Ben geflitst met 50km/h. Bijna een jaar later kreeg ik een brief dat ik voor moest komen. Omdat ik 3 maanden ervoor ook al eens geflitst was, moest ik even verhaal komen doen. Uiteindelijk na veel geslijm en uitleg, mocht ik het rijbewijs houden, maar met 2 jaar voorwaardelijk, waarvan 4 maanden rijontzegging als ik weer geflitst of aangehouden word boven de 30km/h. En dan ook nog een boete van €500 erbovenop 

R56 Still fun but easier to live with
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee dat gelukkig niet, maar ik kwam eraf met een waarschuwing, omdat ze geen meting hadden kunnen doen. En toen vroeg ik er naar hoe dat het nou precies zat met die regelingen. Hij vertelde zo'n soort verhaal. 

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zaterdag avond rond half 12 een getunede golf op de stadsring in Amersfoort. (waar alle parkeergarages zijn) Heerlijk gebied voor stoplichtsprintjes, alle 3 de keren gewonnen.
iDD
iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Of was het zo'n Tupperware schaap-in-wolfskleren sjonnie geval? Dus van buiten hèrt en van binnen zacht.
Hoe weet je dat 'ie getuned was?iDarkDesign schreef:Zaterdag avond rond half 12 een getunede golf op de stadsring in Amersfoort. (waar alle parkeergarages zijn) Heerlijk gebied voor stoplichtsprintjes, alle 3 de keren gewonnen
iDD

Of was het zo'n Tupperware schaap-in-wolfskleren sjonnie geval? Dus van buiten hèrt en van binnen zacht.

- iDarkDesign
- Transformer
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Had ik eens met een uitgebouwde VW Golf (3 denk ik), die dachten het wel eens van mijn te winnen ... uhu ... Was in de buurt van Renova Breda, maar ik sprintte er tussen uit, hun proberen maar voor hun helaas, lekker vernederend, verliezen van een vrouw 
Toch hebben ze het nog lang geprobeerd, we reden 140 waar je 70 mocht
Maarja, had die bon er wel voor over ... je had die gezichten moeten zien 
ps. had geen bon hoor

Toch hebben ze het nog lang geprobeerd, we reden 140 waar je 70 mocht

ps. had geen bon hoor

- SanderONEd
- One wheel wonder
Bericht
Tja... ik denk dat die pret voor mij een beetje over is. In mijn BMW 530d had ik weinig problemen bij het stoplicht
Maar goed, ik vrees dat ik met mijn nieuwe MINI ONE d regelmatig zoek gereden zal worden. Maar... ik rij wél in een MINI

Maar goed, ik vrees dat ik met mijn nieuwe MINI ONE d regelmatig zoek gereden zal worden. Maar... ik rij wél in een MINI

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
.
Als het bochtig gaat worden ben je ze wel weer de baas in de MINISanderONEd schreef:Tja... ik denk dat die pret voor mij een beetje over is. In mijn BMW 530d had ik weinig problemen bij het stoplicht![]()

- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jahoor, het was weer eens zover.
Met de X5 stond ik naast een rode cooper s facelift model.
zat een jongen in van jaar of 25 die al constant gas stond te geven voor het rode licht, en zat helemaal gefocused van
naar het stoplicht te kijken.
Meteen bij groen 3 meter voorsprong gepakt (was stukken beter weg, automaat he).
nou mooi dat ik tot 120 dik 3 meter voorlag hoor, en ik hoorde hem elke keer flink toeren maken rechtsachter me
toen sloeg hij af richting snelweg.
Met de X5 stond ik naast een rode cooper s facelift model.
zat een jongen in van jaar of 25 die al constant gas stond te geven voor het rode licht, en zat helemaal gefocused van

Meteen bij groen 3 meter voorsprong gepakt (was stukken beter weg, automaat he).
nou mooi dat ik tot 120 dik 3 meter voorlag hoor, en ik hoorde hem elke keer flink toeren maken rechtsachter me

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maandag avond 8 januari, pijnacker-zoetermeer richting A12, regenachtig.
Stoplicht rood bij Dekker sport. Benno linkerbaan (moest richting DH)
Corrado rechts ernaast met blauwe koplampen (zegt al genoeg)
Voel de 2 heren in de VolgWagen naar me loeren, voor de grap leg ik mijn 2 handen op het stuur. Zie gelijk de Corrado naar de stopstreep kruipen.
Groen.........weg die corrado natuurlijk.
stukkie verderop zie ik de VW driftig slingeren over de weg met alarmlichten aan. HiHi die waren blij dat ze als eerste bij het volgende licht stonden
Als je daar een beetje de 70 km/uur aanhoud heb je het volgende licht ook groen. Ik heb het dus niet geprobeerd tegen de "mannen"
Weet ook eerlijk gezegd niet of de MINI het trekt tegen zulke bakken.
Stoplicht rood bij Dekker sport. Benno linkerbaan (moest richting DH)
Corrado rechts ernaast met blauwe koplampen (zegt al genoeg)
Voel de 2 heren in de VolgWagen naar me loeren, voor de grap leg ik mijn 2 handen op het stuur. Zie gelijk de Corrado naar de stopstreep kruipen.
Groen.........weg die corrado natuurlijk.
stukkie verderop zie ik de VW driftig slingeren over de weg met alarmlichten aan. HiHi die waren blij dat ze als eerste bij het volgende licht stonden

Weet ook eerlijk gezegd niet of de MINI het trekt tegen zulke bakken.
Onze sponsors