Ben er nu Windows op aan het installeren, omgekeerde wereldRobbee schreef:Ik heb voor mezelf maar eens een leuk kado'tje besteld, een 17" MacBook Pro.
Kan niet wachten tot die binnen komt

Robbee schreef:Ben er nu Windows op aan het installeren, omgekeerde wereldRobbee schreef:Ik heb voor mezelf maar eens een leuk kado'tje besteld, een 17" MacBook Pro.
Kan niet wachten tot die binnen komt
seirv schreef:Afgelopen weekend Sas en mijzelf een Ipad cadeau gedaan, en moet zeggen leuk apparaatje. Echter weet iemand of het mogelijk is om de ipad te bedienen mbv een iphone. Lijkt mij wel handig voor Luuk als hij achterin de CM een videootje zit te kijken.
Volgens mij kan dat wel andersom.. met je iPad andere apparaten bedienen..seirv schreef:niemand![]()
seirv schreef:Afgelopen weekend Sas en mijzelf een Ipad cadeau gedaan, en moet zeggen leuk apparaatje. Echter weet iemand of het mogelijk is om de ipad te bedienen mbv een iphone. Lijkt mij wel handig voor Luuk als hij achterin de CM een videootje zit te kijken.
Na enig zoekwerk heb ik toch mogelijke oplossing gevonden, met behulp van AirView (gratis) en MyWi (jailbreak) welke functionaliteit naar alle waarschijnlijkheid IOS 4.3 beschikbaar komt is het mogelijk om gebruik te maken van de AirVideo mogelijkheden, thuis om mijn eigen netwerk werkt het al...seirv schreef:bedankt voor de moeite.. ik zal mijn zoekopdracht voortzetten..MaVaEe schreef:Ik heb even gezocht voor je maar kan niks vinden... Op het AirVideo forum geven ze aan dat ze het graag zouden implementeren enkel Apple keurt het niet goed...
Onze sponsors