Tsssss... OOOOH prachtig idee!!! Als we nu in checkered motief met rood en wit gaan rijden??? Ooh te weinig mensen met rood dak zeker?PepperWhite schreef:Ik zal me bij woosh aansluiten![]()
De niet rode gaan pas als een raket![]()
![]()
![]()
De Rode Raket
- YorkPower
- Be Mini

Bericht
alle dat is dan iets voor die met een zwart en wit dak! Moet er leuk uitzien vanuit de lucht!
York - Power :: De Rode Raket

- Adriaan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Klopt, viel mij ook tegen. Gelukkig zal dat niet zo opvallen als ie eenmaal op zn plekie zitYorkPower schreef:Bij mij komt hij er ook pas volgende maand ergens opAdriaan schreef:Mooi!
Succes met de montage. Hie moet ie er ook nog steeds op![]()
Maar eum.. Het spuiten vind ik eig wel niet zo super goed gelukt.. In het vervolg laat ik dat wel ergens apart doen..

- YorkPower
- Be Mini

Bericht
De jouwe is toch nog Pre facelift? Past er dus zeker en vast op! Zeker voor een Cooper S :-) (is hetzelfde rooster als voor Cooper D en One D)Fred schreef:Aero grill nemen! Staat lekker met de gaas in je bumper. Zou zelf ook zo'n grill willen, maar vrees dat de gaas niet gaat passen in men bumper

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- YorkPower
- Be Mini

Bericht
) maar die grote antenne maakt best wel wat lawaai eens 100 +
Dus dan maar het functionele boven het esthetische..
Ik heb eigenlijk wel liever de grote antenne... Staat een MINI goed (telegeleid achtigBlont-007 schreef:Altijd een goede mod

Onze sponsors