angrybirds+Wildfire... No way! niet te downen en al lukt je dat wel (zoals mij op een prive server van een maatje) installeert de HTC um wel maar spelen doet ie um niet.
Dus: verspeelde moeite

Als het goed is moet hij het nu wel doen met de update die vandaag is gereleased.de_jeff schreef:Heads up!
angrybirds+Wildfire... No way! niet te downen en al lukt je dat wel (zoals mij op een prive server van een maatje) installeert de HTC um wel maar spelen doet ie um niet.
thanks voor de heads-up! hij is NU aan het downloaden!MaVaEe schreef:Als het goed is moet hij het nu wel doen met de update die vandaag is gereleased.de_jeff schreef:Heads up!
oo hij wel......Woosh! schreef:Binnenkort komt er een HTC Desire HD mijn kant op![]()
![]()
Wat jij situeert is precies wat Samsung fout heeft gedaan op Android..TomTom schreef:Sinds een maand of 2 een Samsung Galaxy S, op marktplaats gekocht. 1 maand oud, 250 euries.. Incl. Bon. Meteen kopen dacht ik.... Erg leuk toestel en scherm is van sublieme kwaliteit. In ieder geval veegt hij de HTC Desire HD van de baan. De HTC blijft wat grouw overkomen als je ze 1 op 1 vergelijkt. Maar het is geen iphone killer. Android werkt gewoon weg niet zo mooi als dat van Apple. Net als je even snel wilt bellen of een fotootje nemen... Dan is ie aan het denken wat ie moet uitvoeren....
Onze sponsors