Sport Car Spring Rally 1-2 en 3/04/2011
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Zo, ik heb me ook ingeschreven (toch alleen dat formulier Marc?)
Doe mee in de Tourklasse.
En een avondrit.
Gezellie !!!

Doe mee in de Tourklasse.

En een avondrit.

Gezellie !!!
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
@ MR:
Denk het niet, zelf wil ik dit eerst eens ervaren op het gemakje.
Lekker genieten van alle andere deelnemers en de mooie omgeving.
En ach, een MINI hoeft zich niet (meer) te bewijzen.
Denk het niet, zelf wil ik dit eerst eens ervaren op het gemakje.
Lekker genieten van alle andere deelnemers en de mooie omgeving.

En ach, een MINI hoeft zich niet (meer) te bewijzen.

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Marc,
Misschien lees ik er overheen maar even een praktische vraag; hoe laat worden we vrijdag verwacht in maastricht?
Dan kan ik het thuis in de groep gooien... aan de andere kant zal het weer in april waarschijnlijk ook nog niet optimaal zijn. Niet geheel onbelangrijk als je open wilt rijden. Twijfel, twijfel.
Groet
Peter
Peter
Misschien lees ik er overheen maar even een praktische vraag; hoe laat worden we vrijdag verwacht in maastricht?
Dan kan ik het thuis in de groep gooien... aan de andere kant zal het weer in april waarschijnlijk ook nog niet optimaal zijn. Niet geheel onbelangrijk als je open wilt rijden. Twijfel, twijfel.
Groet
Peter
Peter
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Peter,
vorig jaar top weer gehad, het jaar daarvoor ook. Mijn allereerste rally was regenachtig. Je kan er dus nu weinig over zeggen.
Je moet vrijdag wel om een uur of zes binnen zijn om in te checken, de prijsvraag te doen en op de simulator te rijden. Daarnaast is er ook nog eten en starten de eerste wagens rond 8 uur dacht ik voor de eerste route.
MR
vorig jaar top weer gehad, het jaar daarvoor ook. Mijn allereerste rally was regenachtig. Je kan er dus nu weinig over zeggen.
Je moet vrijdag wel om een uur of zes binnen zijn om in te checken, de prijsvraag te doen en op de simulator te rijden. Daarnaast is er ook nog eten en starten de eerste wagens rond 8 uur dacht ik voor de eerste route.
MR
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mededeling vanuit de organisatie!
Ik heb ze net gesproken en ze hebben nog weinig open drie-daags arrangementen over. Ik heb er voor de de club vijf geregeld die onder voorbehoud staan. Daar zou ik er graag zelf 1 van hebben en Des misschien ook 1.
Dus als je wilt geef erbij aan dat het via mij gaat dan heb je zeker nog een plekje!
De auto's worden bij elkaar gezet.
MR
Ik heb ze net gesproken en ze hebben nog weinig open drie-daags arrangementen over. Ik heb er voor de de club vijf geregeld die onder voorbehoud staan. Daar zou ik er graag zelf 1 van hebben en Des misschien ook 1.
Dus als je wilt geef erbij aan dat het via mij gaat dan heb je zeker nog een plekje!
De auto's worden bij elkaar gezet.
MR
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
@ MR: Vandaag heb ik de bevestiging van deelname ontvangen. 

Onze sponsors