Reactie van PPE over Beek Auto Racing

coendek
Stoepsleutelaar

06 jan 2011, 18:53

@neovo.. hij heeft de verkeerde vekloot zie ik... jij man van forums :lol:
JorisD
Be Mini
Be Mini

06 jan 2011, 18:54

Wat wij nodig hebben is een tuner/rollerbankkeurmerk, dan weet je waar je heengaat en dat wat men zegt klopt :D
Blijft dat de reactie van ppe wel heel erg laag bij de grond is, de klant heeft altijd gelijk en wordt je het toch niet eens, dan geef je z'n geld terug en blijft het daarbij..
Althans, dat zou ik zeggen.. :wink:
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

06 jan 2011, 18:56

Is er bij de nwe eigenaar van Tirex zijn MINI ook geen nwe motor ingegaan , dacht dat ik dat ergens gelezen had
coendek
Stoepsleutelaar

06 jan 2011, 18:59

nee dacht het niet maar zou wel eens die MINI bij beek op de bank willen zien :lol:

edit: ppe zegt 242pk
Neovo
Be Mini
Be Mini

06 jan 2011, 19:17

coendek schreef:@neovo.. hij heeft de verkeerde vekloot zie ik... jij man van forums :lol:
Het zal hem nog spijten >)
Ik ben de laatste die wil stoken maar als hij mij op zo een manier benaderd...
Ik krijg trouwens pm's van mensen die ook ontvreden waren en die een ban kregen op het fora en dreig mail :s
coendek
Stoepsleutelaar

06 jan 2011, 19:19

whahahah lekker figuurtje!!! :lol:
Neovo
Be Mini
Be Mini

06 jan 2011, 19:21

coendek schreef:nee dacht het niet maar zou wel eens die MINI bij beek op de bank willen zien :lol:

edit: ppe zegt 242pk
Binnen kort ga ik es afspreken met steven (ex-tirex)
En dan gaan we het snel weten :mrgreen:
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jan 2011, 19:28

Neovo schreef:
coendek schreef:@neovo.. hij heeft de verkeerde vekloot zie ik... jij man van forums :lol:
Het zal hem nog spijten >)
Ik ben de laatste die wil stoken maar als hij mij op zo een manier benaderd...
Ik krijg trouwens pm's van mensen die ook ontvreden waren en die een ban kregen op het fora en dreig mail :s
zodra je dreigmail krijgt gewoon zonder aarzeling per direct aangifte doen. Is natuurlijk niet netjes.

De reactie van PPE is niet professioneel en ronduit kinderachtig. Aan de andere kant is het wel een beetje een welles/nietes verhaal wat ik zo lees. En dan met name de mededeling dat PPE liever niet wilde tunen in eerste instantie. PPE beweert dit te hebben aangegeven, jij beweert dat hij dit niet heeft aangegeven etc.. zul je nooit uit komen mits op papier vastgelegd. Blijft een feit dat de reactie niet fraai is vanuit PPE, echter kan ik mij wel voorstellen dat die mensen daar enigszins van hun stoel springen als ze doorkrijgen dat hun naam te grabbel wordt gegooid.

een tip van mij, kijk uit met wat je over ze schrijft zo online. Ik snap je frustratie en je hebt natuurlijk 100% gelijk dat je zo niet benaderd wenst te worden, maar mocht dit uit de hand lopen zal er o.a. gekeken worden in hoeverre je de bedrijfsnaam hebt geschonden. Aangezien via het internet alles jarenlang terug te vinden zal zijn kan de rechter hier een best zwaar belang aan hechten wat jouw eigen zaak weer kan schaden. verlaag je niet tot het moddergooien!
YorkPower
Be Mini
Be Mini

06 jan 2011, 19:30

Eum...
Als een bedrijf niet eens een mail kan sturen waarin correct Nederlands wordt gebruikt, de klant correct behandeld wordt (klant blijft steeds koning, zonder klanten geen geld, geen geld geen bedrijf), dan betwijfel ik of ze in andere dingen wel bekwaam zijn.

En als bedrijf ga je best op zo'n dingen niet in. Als de klant een probleem heeft dient die dat schriftelijk (aangetekend of via mail) mee te delen. Als die klant vervolgens alles op fora post, dan doet die maar. Als bedrijf ben je beter af om een onderlinge regeling te treffen dan om op die posts te beginnen reageren. Als een bedrijf zegt dat iets niet gaat en de klant wilt het toch, dan laat je dat als bedrijf best op papier zetten (waarin wordt duidelijk gemaakt dat zij niet aansprakelijk zijn voor schade die kan voortvloeien uit het tunen) en ondertekenen door de klant.
Laatst gewijzigd door YorkPower op 06 jan 2011, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding
Neovo
Be Mini
Be Mini

06 jan 2011, 19:35

Ja daar heb je wat
Maar ik vernoem in de laatste post op het ander fora niet de naam ervan
Ik zie niet in wat ik verkeerd doe of zeg
Maar het is gewoon de waarheid en dit moet gezegd worden
En zeker leugens vertellen.
Dit heeft niks met het overbreken van zijn zaak te maken
Ik ben gewoon eerlijk wat er allemaal gebeurt is
Ik ben er 1keer geweest en ook de laatste keer
Iedereen heeft het recht om een oordeel te vellen over hun ervaring met bepaalde bedrijven etc.
Neovo
Be Mini
Be Mini

06 jan 2011, 19:41

YorkPower schreef:Eum...
Als een bedrijf niet eens een mail kan sturen waarin correct Nederlands wordt gebruikt, de klant correct behandeld wordt (klant blijft steeds koning, zonder klanten geen geld, geen geld geen bedrijf), dan betwijfel ik of ze in andere dingen wel bekwaamd zijn.

En ze hebben uw wagen toch maar mooi wel getuned terwijl ze evengoed voet bij stuk konden houden en nee blijven zeggen. Dan waren zo'n reacties ook allemaal niet nodig geweest.
Ik zweer het op mijn Mini dat hij nooit maar ook nooit gezegd heeft dat hij de mini niet wou tunen
Mijn vriendin kan het getuigen.
Wat hij gezegd heeft, na de eerste maal rollen vroeg ik hem hoeveel pk's hij had (motor kap dicht)
Hij 182pk das niet zo heel veel voor jou setup en dan trok hij zich terug achter zijn Pc om de file te bewerken
Dan kwam hij terug, file erop gezet.
Motor kap open gezet met extra blowers en tweede run met andere file
197pk
Hij zij kom eens, zie je die grafiek er is wat raars mee maar wij hadden dit bij een Works ook gehad maar ging als een speer.
Hij vroeg me welk octaan ik er in deed en of de luchtfilter vernieuwd was, ik zij ja.
JorisD
Be Mini
Be Mini

06 jan 2011, 19:43

Wat Shag zegt, is gemakkelijk te ondervangen hoor, zolang je maar aangeeft dat het jouw mening, interpretatie of gevoel is..
Je mag niet zeggen dat ze de boel bedonderen of hun bank expres verkeerd afstellen, maar je kunt wel zeggen dat dat naar jou mening wel eens het geval zou kunnen zijn :)
Afbeelding
Neovo
Be Mini
Be Mini

06 jan 2011, 19:45

Dan vertelde hij mij pas dat de Mini naar olie rook maar dat het goede olie was
We hebben een test rit gedaan en het was niet naar behoren
En dat er eens moet naar gekeken worden, dus kon niet direct door de tuner bekeken worden
Dus ipv direct te kijken wat er scheelde mocht ik direct gaan betalen
Ik naar boven geweest en gezegd dat ik pas betaal als de mini in orde is
Het was oke voor de buro medewerker

Krijg ik de maandag nadien zo'n mooi mailtje van de tuner met groove taal
Dat ik een looser ben en niks van techniek ken
Dat mijn auto de schuld is enz..
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jan 2011, 19:49

lekker professioneel van PPE. :s
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jan 2011, 19:56

ik ga geen oordeel vellen over wat waar is of niet, ik waarschuw alleen dat je je niet tot het niveau van die dude bij PPE moet verlagen. In je recht staan is wat anders dan je recht daadwerkelijk krijgen, om maar een DAS term erin te slingeren ;)

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”