Das eens een idee!Fred schreef:Mss moet je die eigenaar gewoon es aanspreken
De Rode Raket
- YorkPower
- Be Mini

Bericht
Het paars op deze MINI neigt eigenlijk zeer hard naar het bordeaux. Zeker geen BEP zoals die op jouw auto zit ;-).
Marcel Always Open schreef:YorkPower, paars heeft in 2005-2006-2007 in het MINI kleurengamma gezeten (Cooper,CooperS , cabrio). Het heette Black Eye Purple en in America hebben ze dat Purple Haze omgedoopt (omdat B.E.P. politiek incorrect zou zijn). (de vraag roept zich op waarom PH dan wel ok is, als je weet waar dat voor staat).
Of jouw foto ook de orginele mini kleur BEP is, kan ik op de foto niet zien. Het lijkt me wat donkerder te zijn, maar kan aan de foto liggen.
Het paars op deze MINI neigt eigenlijk zeer hard naar het bordeaux. Zeker geen BEP zoals die op jouw auto zit ;-).
York - Power :: De Rode Raket

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mini moet sowieso maar weer eens een paar bijzondere kleurtjes introduceren. Het wordt alweer een beetje saai zo in het kleurenspectrum (alleen de spice orange is een verademing).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- YorkPower
- Be Mini

Bericht
... Is eerder brons dan oranje... Het oranje op de 1ste generatie cabrio vond ik nog wel mooi! En een feller groen zou ook niet misstaan evenals een fel donkerder blauw..
Helemaal gelijk.. Alhoewel dat oranje in het echt niet zo fel is als de configurator laat gelovenMarcel Always Open schreef:Mini moet sowieso maar weer eens een paar bijzondere kleurtjes introduceren. Het wordt alweer een beetje saai zo in het kleurenspectrum (alleen de spice orange is een verademing).

- YorkPower
- Be Mini

Bericht
3 Februari laatste examen (en 2 nieuwe kleine modjes!
1 interieur en 1 exterieur) Moet wel nog tijd zoeken om 1 modje te gaan ophalen hmm.. 
Hoja (is niet voor meteen) Weet iemand waar ik die rode lijsten (zoals hieronder afgebeeld) ergens aftermarket kan krijgen?
Ik start hier nog geen te koop gevraagd rond omdat het zeker niet dringend is :-).

THX!
Hoja (is niet voor meteen) Weet iemand waar ik die rode lijsten (zoals hieronder afgebeeld) ergens aftermarket kan krijgen?
Ik start hier nog geen te koop gevraagd rond omdat het zeker niet dringend is :-).

THX!

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Coendek heeft ze bekleed met alcantara , misschien moet je hem eens mailen voor wat info
Het staat wel erg gaaf
Het staat wel erg gaaf
- YorkPower
- Be Mini

Bericht
Zoals op newministuff.com maar die hebben die enkel voor rechtsgestuurde MINI's
Nee spuiten zou ik sowieso niet doen:) Ik hoopte dat iemand zo'n site had waar je die kon bestellenFred schreef:je kan altijd proberen ruilen met iemand, anders zelf laten bekleden, is mss goedkoper dan die colorline bij de stealer te bestellen![]()
Kan wss ook gespoten worden, maar dat is dan weer niet erg duurzaam...

- YorkPower
- Be Mini

Bericht

Als ze dit beter zou zien zitten....
Interieur foto 1
Interieur foto 2
Het standaard donker grijzeAdriaan schreef:Welke kleur heb je zelf? Mijn moeder heeft rood en ik weet dat ze het niet mooi vind....
Als ze dit beter zou zien zitten....
Interieur foto 1
Interieur foto 2

- YorkPower
- Be Mini

Bericht
Ik denk dat jbcola het in zijn Clubman eens heeft vervangen... maar hoe.. 
En owja ik ga daarvoor hier ook eerst toestemming nodig hebben
Wel jah dat weet ik dus niet..Adriaan schreef:Ik in ieder geval welZal vanaaf is een balletje opgooien. Is het makkelijk te wisselen?
En owja ik ga daarvoor hier ook eerst toestemming nodig hebben

Onze sponsors