Ja ik heb in foto shop programma wat zitten klooien bij een vriend en zag er goed uit dat zilverpeter schreef:Eerst dacht ik OH NEE! Maar icm de zilvere "roostertjes" in je bumper kan het misschien best gaaf staan!franklyn85 schreef:Ik zit te denken aan pure silver omdat het terug komt aan de voorkant van de auto en dan ook weer op het dak...
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
burn rubber not your soul

- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!

Bericht
photoshop is commingfranklyn85 schreef:Ja ik heb in foto shop programma wat zitten klooien bij een vriend en zag er goed uit dat zilverpeter schreef:Eerst dacht ik OH NEE! Maar icm de zilvere "roostertjes" in je bumper kan het misschien best gaaf staan!franklyn85 schreef:Ik zit te denken aan pure silver omdat het terug komt aan de voorkant van de auto en dan ook weer op het dak...
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
ojeeeh nou komt het hoorRobbeDoes schreef:photoshop is commingfranklyn85 schreef:Ja ik heb in foto shop programma wat zitten klooien bij een vriend en zag er goed uit dat zilverpeter schreef:
Eerst dacht ik OH NEE! Maar icm de zilvere "roostertjes" in je bumper kan het misschien best gaaf staan!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nou ik vind het echt dikke shit wat jij robbieRobbeDoes schreef:
niet helemaal dezelfde kleur
lukt me op 1 of andere manier niet....
ga het morgen nog een keer proberen!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
.....
Nou hans dat maakt niet uit je mag zeggen wat je denkt........alleen ik heb nu wel gezien bij de UK GP club dat dit soort mods best wel toegepast worden op de GP om een klein beetje anders te zijn da de andere 2000Hans schreef:Wat is er mis met deze gril?
Vind ik persoonlijk 100x mooier maarja het is jouw GP![]()
Ik begin al op een ouwe zuurpruim te lijken..

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ben nog een beetje aan het twijfelen maar ik ga hem zo ophalen en danzet ik hem er eerst op dan ken ik het beter zienspeedy schreef:zilver vind ik minder geslaagdzwart met rand in blue thunder is vet !

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
omdat je het niet mooi vind maak je dan een fotoshopje voor me met thunder bleuRobbeDoes schreef:ik vind zilver ook niet zo mooi... staat een beetje af van het geheel

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
mmmmm ja dat is mooi ik ga denk ik ook die sticker weg halen rond de PINO whahaha 

- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Alsof je elke dag een GP tegenkomtfranklyn85 schreef:Nou hans dat maakt niet uit je mag zeggen wat je denkt........alleen ik heb nu wel gezien bij de UK GP club dat dit soort mods best wel toegepast worden op de GP om een klein beetje anders te zijn da de andere 2000Hans schreef:Wat is er mis met deze gril?
Ik begin al op een ouwe zuurpruim te lijken.......
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hans word je al GEK whahahaHans schreef:Alsof je elke dag een GP tegenkomtfranklyn85 schreef:Nou hans dat maakt niet uit je mag zeggen wat je denkt........alleen ik heb nu wel gezien bij de UK GP club dat dit soort mods best wel toegepast worden op de GP om een klein beetje anders te zijn da de andere 2000Hans schreef:Wat is er mis met deze gril?
Ik begin al op een ouwe zuurpruim te lijken.......

Onze sponsors