zijn idd die wielen Sjaak

Volgens mij rij je van oktober t/m maart met winterbanden.marss schreef:Als ik snel kijk zie ik mijn PW staan in wintermodus!! .... ok, moet ik HEEL snel kijken
........................................ en voor die paar weken dat je ze erop hebt liggen,.......................
marss
nee, eind november tot eind februari (afhankelijk van het weer natuurlijk), een paar weken dusH en S schreef:Volgens mij rij je van oktober t/m maart met winterbanden.marss schreef:Als ik snel kijk zie ik mijn PW staan in wintermodus!! .... ok, moet ik HEEL snel kijken
........................................ en voor die paar weken dat je ze erop hebt liggen,.......................
marss
in duitsland van oktober tot pasenmarss schreef:nee, eind november tot eind februari (afhankelijk van het weer natuurlijk), een paar weken dusH en S schreef:Volgens mij rij je van oktober t/m maart met winterbanden.marss schreef:Als ik snel kijk zie ik mijn PW staan in wintermodus!! .... ok, moet ik HEEL snel kijken
marss![]()
![]()
marss
Spuitenspeedy schreef:vind alleen die roest op de naaf zo'n lelijk gezichtlijkt wel een sloop auto
Onze sponsors