Mooie r53
FleXzoR's Cooper S pg10 nieuwe header
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
X2GeoBem007 schreef:Dikke bak dat je ervan bent aant maken, kerel!!
En dat zelf sleutelen.. Respect
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- wheeler
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- FleXzoR
- Enthousiast

Bericht
Vandaag het probleem met de starter opgelost, oef!
Na 2 starters te hebben gemonteerd en vele uren verder was het uiteindelijk toch een massa probleem. Een massakabel die op het eerste gezicht goed was vastgedraaid, zat feitelijk niet 100% vastgedraaid... Deze vastzetten en hij starte weer als normaal.
Heb wel iets vreemd meegemaakt, doordat er een massa probleem was, laadde de batterij niet op en deze werd leeg getrokken door de wagen tijdens het rijden. (wagen ingang geduwd) Wanneer de batterij een te lage spanning had, begonnen alle metertjes te flippen, de dashboard verlichting ging aan en uit, toerenteller bleef hangen etc, stuurbekrachtiging viel uit, geen stoplichten etc... Dit had ik nog nooit meegemaakt (puur alleen maar doordat de batterij te leeg was)
Na 2 starters te hebben gemonteerd en vele uren verder was het uiteindelijk toch een massa probleem. Een massakabel die op het eerste gezicht goed was vastgedraaid, zat feitelijk niet 100% vastgedraaid... Deze vastzetten en hij starte weer als normaal.
Heb wel iets vreemd meegemaakt, doordat er een massa probleem was, laadde de batterij niet op en deze werd leeg getrokken door de wagen tijdens het rijden. (wagen ingang geduwd) Wanneer de batterij een te lage spanning had, begonnen alle metertjes te flippen, de dashboard verlichting ging aan en uit, toerenteller bleef hangen etc, stuurbekrachtiging viel uit, geen stoplichten etc... Dit had ik nog nooit meegemaakt (puur alleen maar doordat de batterij te leeg was)
- FleXzoR
- Enthousiast

Bericht
Even terug de zomer velgen eronder geschroefd,
Bumpers zitten erop,
komende update kan je al wel merken op de foto's (spuiten van de resterende zwarte stukjes : wielbogen, sideskirts..)
De 3 roosters voor vanvoor zijn nog onderweg met de post..
Spacers zijn ondertussen ook al besteld

Bumpers zitten erop,
komende update kan je al wel merken op de foto's (spuiten van de resterende zwarte stukjes : wielbogen, sideskirts..)
De 3 roosters voor vanvoor zijn nog onderweg met de post..
Spacers zijn ondertussen ook al besteld

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
ik vind die honingdraard gril ook mooier ik wil ze ook bestellen ik geloof alleen dat er ook wat werk aan zitFred schreef:Grilletjes vind ik wat zonde, gespoten is toch strak zo?![]()
Komt dik in orde zo te zien
burn rubber not your soul

Onze sponsors