Martiio's R50 - Verkocht!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
lekker bumpertje man 
eindelijk weer wat van je chroom weg
Houd je je knal uitlaat(je?)
of meteen een dikke dubbele pijp eronder? 
veel plezier met monteren
eindelijk weer wat van je chroom weg
Houd je je knal uitlaat(je?)
veel plezier met monteren
- Martiio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Knal pijpje blijft er op! ga m'n strip van m'n huidige bumper overzetten zodat de uitlaat rechts blijft. Uitlaat in het midden vind ik wel erg gaaf maar hoort bij een S vind ik. Net zoals hood met een scoop... dan moet je ook de power hebben imo 
Van het voorjaar ff iets plannen voor dat extra stukje rood Mark
Van het voorjaar ff iets plannen voor dat extra stukje rood Mark
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
ah oke, ik had al zoiets verwacht
maar lekker man!!
word steeds een weer gaver bakkie zo 
Ja gaan we van het voorjaar ff doen, verwacht dat dan die man wel weer een beetje aan het werk gaat enzo...
Ja gaan we van het voorjaar ff doen, verwacht dat dan die man wel weer een beetje aan het werk gaat enzo...
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
ja precies, dat eene, wat weer zo'n lekker detail oplevert, waardaar dat andere nog dikker word...

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
is dit niet heel eenvoudig op te lossen met een fohn van je moeder en flosdraad van je vader?? zo lukte het met je cooper logo ook uiteindelijk... 
neeh sorry man, heb verder geen verstand van knutselen met plastick...
Succes!!
neeh sorry man, heb verder geen verstand van knutselen met plastick...
Succes!!
- Martiio
- Volledig MINI minded!

Bericht
haha bedankt voor je input mark.. waardeer het enorm maar of het iets toevoegt... 
bedoel de strip op de bumper.. waar de uitsparing in het midden zit en die ik moet wisselen met de strip die er nu onder hangt waar die dus rechts zit.. voor de uitlaat snappie

bedoel de strip op de bumper.. waar de uitsparing in het midden zit en die ik moet wisselen met de strip die er nu onder hangt waar die dus rechts zit.. voor de uitlaat snappie
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht

haha nee ik weet het, ik voeg wel vaker niks toe in de samenleving... ach, ieder doet maar waar ie goed in is hea...
maar ik snapte wel waar je het over had, kon je alleen geen zinnig antwoord geven, dus werd het een onzinnig antwoord...
maargoed, mensen die hier wel verstand van hebben, help martijn ff, kan ie weer verder knutselen
haha nee ik weet het, ik voeg wel vaker niks toe in de samenleving... ach, ieder doet maar waar ie goed in is hea...
maar ik snapte wel waar je het over had, kon je alleen geen zinnig antwoord geven, dus werd het een onzinnig antwoord...
maargoed, mensen die hier wel verstand van hebben, help martijn ff, kan ie weer verder knutselen
- Rein
- Bijna verslaafd

Bericht
Kun je niet zien hoe hij vast zit op je nieuwe bumper? Volgens mij zit de strip gewoon geklikt net als de "hoekstukken" (waar op de USA versies dus de sidermarkers in zitten)
m.a.w. losrukken
m.a.w. losrukken
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Onze sponsors