Iig gefeliciteerd met je aankoop.
De R56, wie heeft wat??
- Mellowyellow
- Nieuwsgierig

Bericht
JCW stoelen
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan installeren, want de R53 works stoelen passen niet in de R56.
Daar ben ik nu dus ook achter. Ook al hadden de rails gepast, er is geen mogelijkheid meer om in de R 56 het controlelampje van de airbags uit te schakelen
Binnenkort dus aangeboden 2 st. z.g.a.n. JCW stoelen compleet leer, kleur zwart
Daar ben ik nu dus ook achter. Ook al hadden de rails gepast, er is geen mogelijkheid meer om in de R 56 het controlelampje van de airbags uit te schakelen
Binnenkort dus aangeboden 2 st. z.g.a.n. JCW stoelen compleet leer, kleur zwart
Rally Team Moree powered by Human Racing.
- turbootje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nou Kaj, ik ben er op 25-2 misschien wel bij in een leenauto...levertijd naar week 13.
Weer dat opbergpakket
Misschien laat ik het alsnog wel vervallen, maar als ik eerlijk ben: Ik heb al een stuk minder zin in die Mini...
Dat er weer problemen waren, hadden we zelf op het engelse forum gelezen en daarom toch maar even de dealer gebeld.....
en jaaaaa hoor..
(Ze geven op het engelse forum trouwens aan, dat ook de CD-wisselaar en Nighfire Red problemen met de levertijd geeft....)
(Ze geven op het engelse forum trouwens aan, dat ook de CD-wisselaar en Nighfire Red problemen met de levertijd geeft....)
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!

Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Dat is idd weer klote. Ik heb gelukkig van alle 3 de dingen geen last. Kreeg van Kaj door dat de mijne er hoogstwaarxhijnlijk eerder is, maar ze moeten er zoveel aan verbouwen dat de aflevering gewoon 9 februari blijft 

R56 Still fun but easier to live with
- turbootje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ooit zullen ze hem toch wel gaan maken, nietwaar?! Geduld is nu eenmaal niet mijn ding...
Dat zijn de betere berichten!!!MINIJCW schreef:Dat is idd weer klote. Ik heb gelukkig van alle 3 de dingen geen last. Kreeg van Kaj door dat de mijne er hoogstwaarxhijnlijk eerder is, maar ze moeten er zoveel aan verbouwen dat de aflevering gewoon 9 februari blijft
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zijn er nu al zoveel besteld dat ze dat niet bij kunnen houden!?
Het moet niet gekker worden. Heb de kleur niet gekozen, vind het te licht, maar dat is zo te lezen maar goed ook!
Minder voor degene die wel een Laser Blue hebben besteld. Hoop voor je, turbootje, dat het geen vertraging opleverd!
Minder voor degene die wel een Laser Blue hebben besteld. Hoop voor je, turbootje, dat het geen vertraging opleverd!

- turbootje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat zou wel verklaren, waarom de levertijd zonder opbergpakket week 7 zou worden!!!
Wanneer gaan ze de R56 weer restylen???
...met een beetje mazzel heb ik hem nog voor die tijd!
Nou, die blues had ik inmiddels al!!Berthil schreef:Ik wil niet rot doen maar ik heb gelezen dat alle Laser Blue kleuren zijn vertraagd, de verf is op.
Daar krijg je toch meteen de Laser Blues van
Dat zou wel verklaren, waarom de levertijd zonder opbergpakket week 7 zou worden!!!
Wanneer gaan ze de R56 weer restylen???
- Gebo
- Mod virus alert!

Bericht
Lijkt niet veel uit te maken welke kleur blauw je hebt besteld...
te lezen op MINI2.com:
Just got a phone call from dealer and apparently not so good MINI build Lightning Blue every other week and to add injury have a shortage of paint
En dat schijnt niet het enige te zijn...
Yup just spoke to my dealer - they have had an email from MINI saying that Cooper S production has basically been halted for the time being so that they can essure the highest build and safety qualities
Productie Cooper S tijdelijk stilgelegd.....
.... 
te lezen op MINI2.com:
Just got a phone call from dealer and apparently not so good MINI build Lightning Blue every other week and to add injury have a shortage of paint
En dat schijnt niet het enige te zijn...
Yup just spoke to my dealer - they have had an email from MINI saying that Cooper S production has basically been halted for the time being so that they can essure the highest build and safety qualities
Productie Cooper S tijdelijk stilgelegd.....
Laatst gewijzigd door Gebo op 14 dec 2006, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik neem aan dat we dat allemaal wel netjes te horen krijgen van de dealer als er vertraging is.... Zou wel het slechtste nieuws zijn wat ik kan krijgen trouwens.... 

- Berthil
- Volledig MINI minded!

- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors