PS3 Online, NewMINIclubbers?!
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
De installatie duurde wel ruim drie kwartier om de door-laad momenten snel te houden.
Maareh....wat is deze gaaf! Ik heb mijn race licentie B behaald en hoe verder je komt, destemeer wordt er unlocked.
Heb al flink wat rondjes erop zitten op de Norschleife met de Mercedes 300 SL AMG en probeer steeds onder de 9 minuten te komen.
En ja, karten is leuk!
@Geoffrey: ik ga je straks toevoegen.
Dat is ook niet zo raar, de game is wereldwijd pas net gereleased, dus er IS bijna nog niemand online.zmorf schreef:de online server voor GT 5 werkt nog niet![]()

De installatie duurde wel ruim drie kwartier om de door-laad momenten snel te houden.
Maareh....wat is deze gaaf! Ik heb mijn race licentie B behaald en hoe verder je komt, destemeer wordt er unlocked.
Heb al flink wat rondjes erop zitten op de Norschleife met de Mercedes 300 SL AMG en probeer steeds onder de 9 minuten te komen.
En ja, karten is leuk!

@Geoffrey: ik ga je straks toevoegen.

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren mijn B-rijbewijs gehaald en dan ff een arcade-momentje willen doen.
Ging ik ff het drift-sectie nemen met de E92 M3.. Maar wat ging dat overdreven scheef zeg! Echt niet te doen..
Toen in time trail met dezelfde settings eens geprobeerd..
Godsamme! Ik weet niet wat er scheelde, maar voor het minste ging die BMW dwars, maar echt overdreven..
Vond ik wel een beetje teleurstellen. Ofwel moet ik echt iets verkeerd gedaan hebben..
Nuja, zo meteen ff vertrekken om een HDMI-kabel te halen want in SD is dat écht niet te spelen!
Ging ik ff het drift-sectie nemen met de E92 M3.. Maar wat ging dat overdreven scheef zeg! Echt niet te doen..
Toen in time trail met dezelfde settings eens geprobeerd..
Godsamme! Ik weet niet wat er scheelde, maar voor het minste ging die BMW dwars, maar echt overdreven..
Vond ik wel een beetje teleurstellen. Ofwel moet ik echt iets verkeerd gedaan hebben..
Nuja, zo meteen ff vertrekken om een HDMI-kabel te halen want in SD is dat écht niet te spelen!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heeft hem ook net gekocht
nu aan het installeren. Zal vanavond eens een rondje rijden.
iDD

nu aan het installeren. Zal vanavond eens een rondje rijden.
iDD
Onze sponsors