LUV2XLR8 (Marco)
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo, vandaag ff globaal de schade laten taxeren:
- gehele motorkap overspuiten
- nieuwe bonnet stripes
- uitwaaieren over de deur
Ka-tjing Kassa om en nabij de 800 pleuries
...en bedankt weer...
- gehele motorkap overspuiten
- nieuwe bonnet stripes
- uitwaaieren over de deur
Ka-tjing Kassa om en nabij de 800 pleuries
...en bedankt weer...
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!

Bericht
Alleen ben ik naar Schadetechniek Rotterdam gegaan (onderdeel van de Breeman-group). Immers mijn MINI komt bij Breeman vandaan. Maar ze gaven al aan dat reparatie niet door hun gedaan zal worden, omdat de leasemij (LeasePlan) afspraken heeft met andere schade-herstel-bedrijven.
Ik ben benieuwd...
In principe wel, verzekering loopt bij mijn MINI ook via de leasemij. Daarom heb ik ook een schade-rapport van Center Parcs en een Proces Verbaal van de Politie op laten stellen.Berthil schreef:Triest. Valt zoiets ook binnen de lease (als pleister op de wonde)?
Alleen ben ik naar Schadetechniek Rotterdam gegaan (onderdeel van de Breeman-group). Immers mijn MINI komt bij Breeman vandaan. Maar ze gaven al aan dat reparatie niet door hun gedaan zal worden, omdat de leasemij (LeasePlan) afspraken heeft met andere schade-herstel-bedrijven.
Ik ben benieuwd...
- iDarkDesign
- Transformer
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo, MINI is opgehaald. Leenauto is een Opel Astra van maart 2006
Ben net gebeld door het schadebedrijf, Carflexs. Waarschijnlijk is Mars-O vrijdag helemaal klaar.
Zou eerder kunnen, maar dan zitten de bonnet stripes er niet op.
Lak moet eerst goed uitharden.
OVerigens, ze gaan de gehele motorkap spuiten, dus als het goed is ben ik gelijk verlost van de gigantische steenslag, althans...voorlopig...
Ben net gebeld door het schadebedrijf, Carflexs. Waarschijnlijk is Mars-O vrijdag helemaal klaar.
Zou eerder kunnen, maar dan zitten de bonnet stripes er niet op.
Lak moet eerst goed uitharden.
OVerigens, ze gaan de gehele motorkap spuiten, dus als het goed is ben ik gelijk verlost van de gigantische steenslag, althans...voorlopig...
Onze sponsors