alleen was ik er niet en morgen ook niet
JunkyXL … verkocht ...
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht
Iat = ?
Heb boven op de ic n deureubber van n auto zitten zodat er meer lucht in gaat
T zit zelfs bijna overal strak tegen de motorkap
Heb trouwens wel n diverter óp de ic zelf, alleen die in de motorkap niet meer
Dus t zal wel goed gaan, maar met de nieuwe scoop moet ik t wel weer eens nakijken... Hoe t zit
Heb boven op de ic n deureubber van n auto zitten zodat er meer lucht in gaat
T zit zelfs bijna overal strak tegen de motorkap
Heb trouwens wel n diverter óp de ic zelf, alleen die in de motorkap niet meer
Dus t zal wel goed gaan, maar met de nieuwe scoop moet ik t wel weer eens nakijken... Hoe t zit
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Intake Air Temperature 
Mijn Forge zat namelijk zonder diverter gemonteerd, en ook zonder diverter in de kap en die sloeg de lucht meer eroverheen dan er doorheen (puur omdat die niet goed gemonteerd zat) en daardoor liepen de IAT's wel wat hoger op volgens Ghisbert, en dat kost je peekaas
Mijn Forge zat namelijk zonder diverter gemonteerd, en ook zonder diverter in de kap en die sloeg de lucht meer eroverheen dan er doorheen (puur omdat die niet goed gemonteerd zat) en daardoor liepen de IAT's wel wat hoger op volgens Ghisbert, en dat kost je peekaas
- MartinG
- Bijna verslaafd

Bericht
De Forge iC komt ook altijd goed uit in de test en die past toch echt alleen zonder die diverter dusja..
Maar hoe kan jij de Forge IC slecht monteren, is maar 1 manier en bij mij slaat hij naadloos aan op de motorkap..
Geen problemen mee met mijn Forge IC en Vortex scoop zonder de diverter van de motorkap gemonteerd...Daveke schreef:Intake Air Temperature
De Forge iC komt ook altijd goed uit in de test en die past toch echt alleen zonder die diverter dusja..
Maar hoe kan jij de Forge IC slecht monteren, is maar 1 manier en bij mij slaat hij naadloos aan op de motorkap..
Laatst gewijzigd door MartinG op 03 nov 2010, 21:14, 2 keer totaal gewijzigd.
- MartinG
- Bijna verslaafd

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Vreemd, ik heb een Forge wel gemonteerd gekregen bij WimvS met de standaard diverter met een kleine aanpassing. M.i koelt die nu een stuk beter door een betere airflow. Bij de Forge bostste de lucht er toch wel eht tegenaan aan de voorzijde, dwz met de standaard scoop.
Ik heb er momenteel zelf een GRS inzitten. het zullen vast maar kleine verschillen zijn al moet ik zeggen dat de pasvorm en afwerking van de GRS wel echt een pak beter zijn.
Ik heb er momenteel zelf een GRS inzitten. het zullen vast maar kleine verschillen zijn al moet ik zeggen dat de pasvorm en afwerking van de GRS wel echt een pak beter zijn.
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- MartinG
- Bijna verslaafd

Bericht
Of je kijkt hier even, alle foto's op een rijtje
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=383
En wat is die kleine aanpassing dan? zal eens kijken of ik de mijne kan terug monteren dan
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=383
En wat is die kleine aanpassing dan? zal eens kijken of ik de mijne kan terug monteren dan
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors