Carkit inbouwen icm Multifunctioneel stuur

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Schrader
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Carkit inbouwen icm Multifunctioneel stuur

27 okt 2010, 20:58

Het volgende, recent heb ik me multifunctioneel stuur in ere hersteld door de knoppen en de multifunctionele sleep ring te vervangen. Dit werkt nu allemaal helemaal goed maar;

Ik wil graag een carkit inbouwen zonder scherm maar wel met het gemak van de stuur bediening. Met andere woorden; het mag niet gezien worden. Ik meen ooit een module van parrot gezien te hebben die je tussen de bekabeling van de radio zet van de originele mini radio. Iemand die deze set kent of zelf heeft?
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 okt 2010, 21:51

Ik heb deze ingebouwd. Kon deze destijds van iemand hier op het forum over nemen. Werkt goed hoor mits je niet te veel gas geeft met een sportuitlaat op de snelweg :):)
Schrader
Nieuw Lid
Nieuw Lid

27 okt 2010, 22:01

kwiebje schreef:Ik heb deze ingebouwd. Kon deze destijds van iemand hier op het forum over nemen. Werkt goed hoor mits je niet te veel gas geeft met een sportuitlaat op de snelweg :):)
Heb je iets van een versienummer? of wellicht dat de verkoper dat nog weet?
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 okt 2010, 22:08

Nee, dat heb ik niet. Deze module heb ik al heel lang ingebouwd. Dus heb er geen serienummer meer van.
Wellicht kun je op newministuff de module vinden die je nodig hebt.
J00st
4 op een rij!
4 op een rij!

27 okt 2010, 22:51

Een paar maanden geleden heb ik een Parrot MKi9000 in combinatie met een Parrot Unika ingebouwd. De Parrot Unika zorgt dat je de knoppen op het stuurwiel kan bedienen. Met de carkit ben ik tevreden mede omdat je er ook een USB-, AUX en Ipod/Iphone aansluiting opzit en Bluetooth muziek af kan spelen.
Het hele zooitje kan je netjes achter het paneel wat onder je stuur zit wegwerken. Het enigste nadeel vind ik dat het knopje R/T op mijn stuur niet reageert dus daar moet ik nog even naar kijken.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

27 okt 2010, 23:07

Als je de spullen bij newministuff.com koopt is alles plug en play inclusief R/T knop en geluid over de speakers i.p.v. klein separaat speakertje. Daar heb ik ook de Nokia kit gekocht die kwiebje nu heeft. Ik heb echter een pre-facelift en die kent de B/T knop niet.

Afbeelding
Schrader
Nieuw Lid
Nieuw Lid

28 okt 2010, 10:13

Berthil schreef:Als je de spullen bij newministuff.com koopt is alles plug en play inclusief R/T knop en geluid over de speakers i.p.v. klein separaat speakertje. Daar heb ik ook de Nokia kit gekocht die kwiebje nu heeft. Ik heb echter een pre-facelift en die kent de B/T knop niet.

Afbeelding
Dan zit ik met het zelfde probleem. R/T zal dus niet werken. Aangezien ik wel een facelift stuur heb.

Terug naar “Interieur en audio”