Vraag het Beek
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
De grafiek die Myjector plaatste is er eentje die direct uit zo'n rollenbank komt, die geeft dus veel meer meetpunten dan degene waar de grafiek van Beek mee gemaakt is.. dus via de grafieken van Beek kunnen we niet zien of er ook zulke trillingen inzitten..
Enige wat wel vreemd is, is dat de lijn sowieso al anders loopt als die Daiel hierboven heeft gepost...
Enige wat wel vreemd is, is dat de lijn sowieso al anders loopt als die Daiel hierboven heeft gepost...
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
deze:

max bij 4500 rpm
ten opzichte van deze:

max bij 6000 rpm
hele andere lijn..

max bij 4500 rpm
ten opzichte van deze:

max bij 6000 rpm
hele andere lijn..
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- reddevilduc
- 4 op een rij!

Bericht
Ik had begrepen dat dit een topic was om aan de Fa. Beek vragen te stellen of zie ik dat niet goed ????
Ik heb gemerkt dat bij de Mini's na het intrappen van het gaspedaal het toerental erg langzaam zakt . . . . . dit is natuurlijk wel mooi als je je schonmoeder mee neemt maar erg 'sporty"is het bepaald niet.
Een mooie terug slag van de uitlaatgassen, meestal met een klein plofje o.i.d., heb je dus nooit tijdens het schakelen of met het afremmen op de motor.
Bij motorfietsen heb dit juist wel, toerental zakt direct en tijdens terug schakelen hoor je de uitlaat/motor lekker roffelen.
Is dit langzaam naar staionair terug zakken uit de software te programmeren ?
André
Ik heb gemerkt dat bij de Mini's na het intrappen van het gaspedaal het toerental erg langzaam zakt . . . . . dit is natuurlijk wel mooi als je je schonmoeder mee neemt maar erg 'sporty"is het bepaald niet.
Een mooie terug slag van de uitlaatgassen, meestal met een klein plofje o.i.d., heb je dus nooit tijdens het schakelen of met het afremmen op de motor.
Bij motorfietsen heb dit juist wel, toerental zakt direct en tijdens terug schakelen hoor je de uitlaat/motor lekker roffelen.
André
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Dan heb ik wel een R55 n geen R53. maar ik ken genoeg mede clubbers die ook ploffen en pruttelen bij intrappen van koppeling of gas los laten..
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
eeuh een keertje achter mij rijden. dan plof pruttel ik ff op je scoop. zelfs met een standaard uitlaat.reddevil schreef:Ik had begrepen dat dit een topic was om aan de Fa. Beek vragen te stellen of zie ik dat niet goed ????
André
Dan heb ik wel een R55 n geen R53. maar ik ken genoeg mede clubbers die ook ploffen en pruttelen bij intrappen van koppeling of gas los laten..
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Beek heeft daarna die file enkele keren aangepast en het sneller terug zakken is gelukkig gebleven.
De Cabrio die ik heb heeft het (standaard) langzaam terugzakken ook maar er zit een Beek file op.
Als je het specifiek aan Beek vraagt kan men het denk ik wel voor je oplossen.
Ze hebben mijn file van de R53 en daar zouden ze misschien in kunnen kijken hoe MTH dat gedaan heeft.
Bij mijn R53 heeft de MTH software dit gelukkig opgelost.reddevilduc schreef:Is dit langzaam naar staionair terug zakken uit de software te programmeren
Beek heeft daarna die file enkele keren aangepast en het sneller terug zakken is gelukkig gebleven.
De Cabrio die ik heb heeft het (standaard) langzaam terugzakken ook maar er zit een Beek file op.
Als je het specifiek aan Beek vraagt kan men het denk ik wel voor je oplossen.
Ze hebben mijn file van de R53 en daar zouden ze misschien in kunnen kijken hoe MTH dat gedaan heeft.
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Tenslotte hebben zij de software geplaatst!
Opnieuw laten doen geen optie?Myjector schreef:Ja die Mini is bij PPE gedaan.
Voor hun ook een misterie.
Ze vroegen of er altijd met 98 word gereden en hou de luchtfilter was.
Luchtfilter is gloednieuw, juist een volle tank total 98 en de JCW bougies heb ik achter af geplaatst.
Tenslotte hebben zij de software geplaatst!
- reddevilduc
- 4 op een rij!

Bericht
. . . okee dan . . . ben benieuwd of Beek dat dan ook kan doen voor een R50 en of dat gedeelte van het programma blijft zitten na bijvoorbeeld een software update van de dealer. Niet dat ik nou zo snel van plan ben om de mini bij de dealer neer te gaan zetten
MTH zegt mij even niets . . . . zal ze eens Googelen.
@Speedy . . . uhhhhh als je het gaspedaal dus weer loslaat
maar dat je denk ik wel begrepen
André
MTH zegt mij even niets . . . . zal ze eens Googelen.
@Speedy . . . uhhhhh als je het gaspedaal dus weer loslaat
André
Onze sponsors