Cabbie van Ida was inderdaad Astro Black, zwart met een donkerblauwe gloed.
Rianne's PS Cooper - VERKOCHT
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht

Hey..eeh... wanneer gaan wij eens wat drinken..?Cannuccia schreef:@Daiel, Rob, Deniz, Fred en Coen:
Ik ben zelfs altijd de initiatiefneemster. 2002 in Parijs voor het eerst, daarna in 2004 en 2006. En Frankfurt 2003, 2005, 2007 en 2009.
![]()
Haha, maar weet je wat nou het mooiste is.... Mart wil niet mee...![]()
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Cosmos black was wel metallic (uitsluitend voor Cooper, misschien ook One)
Jet black was geen metallic (aka Black II aka Solid Black - bij sommigen de dakkleur)
Astro black was wel metallic (met de blauwe gloed)
Midnight black is metallic
Absolute black is metallic (voor de Countryman)
Jet black was geen metallic (aka Black II aka Solid Black - bij sommigen de dakkleur)
Astro black was wel metallic (met de blauwe gloed)
Midnight black is metallic
Absolute black is metallic (voor de Countryman)
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 12 okt 2010, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht

die van mij (m'n JCW bedoel ik) is ook AB. Moet je volgende week maar eens kijken op de foodstrip.
Cannuccia schreef:.... Mart wil niet mee...![]()
die van mij (m'n JCW bedoel ik) is ook AB. Moet je volgende week maar eens kijken op de foodstrip.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik heb dus een zwarte MINI gezien. Vanavond voor de 2e keer wezen kijken. Goede prijs, goede opties. Maar hij heeft wel schade gehad (vertelde de verkoper eerlijk). De condensator (?), dat ding wat nog voor je radiateur zit, iss vervangen en de motorkap opnieuw gespoten. Daarbij is (volgens de verkoper) de motorkap niet goed afstesteld en aan de rechterkant, sluit de kap dus niet mooi meer aan op de wielarches en de voorbumper.
Voor de rest leken de deuren en achterkant goed recht te zijn.
Wat is jullie mening?
Voor de rest leken de deuren en achterkant goed recht te zijn.
Wat is jullie mening?
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Heb je wat meer info over die auto? Kenteken , verkopende garage, etc? Kan ik meedenken.
Gr, Marcel
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ben na lang wikken en wegen toch weer op zoek naar een Cooper. Een S is toch nog weer een stukje minder zuinig en kost me gewoon een hoop meer per maand. Ik rij zo'n 20.000 km per jaar.
Ik ben dus op zoek naar een Facelift Cooper met ECC, minimaal half leer, MF stuur, bij voorkeur panoramadak. KM stand tot 80.000 km. Kleur: PW, zwart en Royal grey hebben een pré, maar niet noodzakelijk.
Ben ook erg gecharmeerd van de parklane
Ik ben dus op zoek naar een Facelift Cooper met ECC, minimaal half leer, MF stuur, bij voorkeur panoramadak. KM stand tot 80.000 km. Kleur: PW, zwart en Royal grey hebben een pré, maar niet noodzakelijk.
Ben ook erg gecharmeerd van de parklane
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Als er een jaar garantie inbegrepen is in die prijs, en geen afleverkosten, is de zwarte uit die advertentie misschien een optie.
Maar dan wel goed testen of er blijvende schade is agv die aanrijding.
En de kilometerstand is opmerkelijk laag voor een auto van 5.5 jaar oud.
Maar dan wel goed testen of er blijvende schade is agv die aanrijding.
En de kilometerstand is opmerkelijk laag voor een auto van 5.5 jaar oud.
Gr, Marcel
Onze sponsors