Zondag 19 sept: Tukkertocht, laatste info P32
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Jammer Ida, hadden we die mooie Mini van jou een keer in het echie kunnen bewonderen. Kan je volgend jaar niet de 41 ste huwelijksdag vieren? Er is dan geen Tukkertocht. 

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tot zondag

Wordt aangepast. We nemen echter geen nieuwe aanmeldingen meer aan. We zien zondag wel hoe het gaat.BRG schreef:Hallo organisatie, Ik zag dat ik met 2 personen op de lijst sta. Ik kom zoals opgegeven maar alleen in mijn MINI (wel met 20 MINI's tegelijk) Scheelt wellicht weer een mee-eter voor de BBQ?
groet en tot zondag, Huib / BRG
Tot zondag

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Nog maar 4 dagen en het weer begint er behoorlijk ui te zien.
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... de/4057346
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... de/4057346

- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht

En tjah..als die zegt, ik ben te laat trap is door....dan gaan we dr voor
De buurman heeft een debiel snelle wagenbiermagnaat schreef:Groningen in 45 minuten is gewoon niet reeel, je kunt nog zo debiel hard willen rijden groningen - enschede in 45 minuten is niet normaal, of ben jij zo'n "snelle" jongen die pas bij de grens begint te tellen?![]()
Ik ben er al klaar voor! Komende zondag word mooi!

En tjah..als die zegt, ik ben te laat trap is door....dan gaan we dr voor

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Jongens, en overige Tukkertocht coureurs,
de snelheid maakt zondag geen R..t uit, we rijden over leuke kleine en minder kleine weggetjes en daar moeten we met z'n allen vooral genieten van de omgeving en het aangezicht van bijna 100 Mini's
Ik heb ook nog wat goed nieuws en slecht nieuws dat ik nog even kwijt wil.
Het slechte nieuws is dat de inschrijving nu echt op slot is. Er worden ook geen aanmeldingen voor een reservelijst meer aangenomen.
Het goede nieuws is dat iedereen die nu op de lijst staat, inclusief de OVB, en de reservelijst 's avonds gewoon kan meëten. Naast de Mini's van de NewMiniClub komen er Mini's van de MixedMiniClub, de Mini2.de club uit Duitsland en ook nog eens 10 Mini's van Smudde klanten. Totaal volgens mij meer dan 90 Mini's bij elkaar. Helemaal top.
Wij rekenen vanaf nu dan ook op de komst van iedereen die op de lijst staat, je moet ons niet meer met het eten
en drinken
laten zitten.
Het wordt een geweldige dag en zelfs het weer
gaat meewerken. Laat die mooie foto's
allemal maar komen, ook van het treintje naar Enschede want die is op zich al spectaculair.
Tot zondag allemaal.
De organisatie
de snelheid maakt zondag geen R..t uit, we rijden over leuke kleine en minder kleine weggetjes en daar moeten we met z'n allen vooral genieten van de omgeving en het aangezicht van bijna 100 Mini's
Ik heb ook nog wat goed nieuws en slecht nieuws dat ik nog even kwijt wil.
Het slechte nieuws is dat de inschrijving nu echt op slot is. Er worden ook geen aanmeldingen voor een reservelijst meer aangenomen.
Het goede nieuws is dat iedereen die nu op de lijst staat, inclusief de OVB, en de reservelijst 's avonds gewoon kan meëten. Naast de Mini's van de NewMiniClub komen er Mini's van de MixedMiniClub, de Mini2.de club uit Duitsland en ook nog eens 10 Mini's van Smudde klanten. Totaal volgens mij meer dan 90 Mini's bij elkaar. Helemaal top.

Wij rekenen vanaf nu dan ook op de komst van iedereen die op de lijst staat, je moet ons niet meer met het eten

Het wordt een geweldige dag en zelfs het weer

Tot zondag allemaal.
De organisatie
Laatst gewijzigd door H en S op 16 sep 2010, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

niet verder vertellen hoor, is een geheimpje.despoo schreef:Gaaf 90 mini's.
Alleen dacht dat het een tuKKertoch was niet een tuTTertocht?

- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
kreeg vandaag te horen dat ik het weekend nachtdiensten in Utrecht moet draaien, maar gelukkig is een collega bereid om mij om 04.00 uur af te lossen. snel naar Apeldoorn rijden om een paar uurtjes te slapen om zondag om 09.00 uur weer fit bij de Mac in Apeldoorn te zijn voor de treintje naar Enschede.
mindere nieuws is dat ik na de meeting weer moet werken, maar wil dit grootse evenement voor geen goud missen.
heb er zin in
mindere nieuws is dat ik na de meeting weer moet werken, maar wil dit grootse evenement voor geen goud missen.
heb er zin in

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
da's wel lekker klote zeg. Gelukkig kun je er iig bijzijn. Zal wel pittig worden zondagnacht.... 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
en ik moet wel, want jouw wrede MINI moet ik toch eens irl zien
(en natuurlijk ook de andere wrede MINI's die ik alleen van foto ken)
werk in de beveiliging, dus kom de nacht wel doormushrop schreef:da's wel lekker klote zeg. Gelukkig kun je er iig bijzijn. Zal wel pittig worden zondagnacht....

en ik moet wel, want jouw wrede MINI moet ik toch eens irl zien

Onze sponsors