Gisteren, Lotus 211, één van de 3 sperrungen.
Te vroeg op het gas op de blokjes daar.
Bestuurder en passagier zijn ongedeerd.
Kijk ook eens hoe iedereen daar bijna op elkaar vliegt.
Wow heftig en zonde idd. Vreemd ook dat die eerste Speedster niet direct stopt, dat moet toch volgens de regels? (zoals die BMW E36 later ook netjes doet).
Mooie video van afgelopen zondag. Op 5.29 kom ik voorbij.
Bovenlangs de karroussel omdat het geel was.
Probeer ik dat eens een keer en staat het meteen op video
Ik ben weer terug. Het was lekker druk maar het was een op en top Tourister fahrer dag
Ik heb één rondje op video en dat rondje gaat er een Mercedes het gras, een motor tegen de vangrail en wil er een andere motor absoluut niet aan de kant omdat hij denkt dat hij de enigste berijder van de Nordschleife is. Bovendien een Porsche die lekker aso onderweg is. Kortom, alle Nürburgring drama wat je kan hebben in één rondje
Niet op video maar niet minder spectaculair. Een Duitse R56 voor me in de Fuchsrohre die me graag voor wou blijven maar veel te wild aan het rijden was. Ik zag hem die bocht onderaan naar links veel te vroeg aansnijden met een te hoge snelheid en dacht dat gaat niet goed. En inderdaad brak met 180 km/h zijn achterkant uit maar wonder boven wonder heeft hij hem uit de vangrail kunnen houden. Die mag zijn beschermengel wel even flink bedanken want hij had de auto daar totaal kunnen afschrijven of erger.
Afgelopen zondag toch weer een hoop stemmen gehoord van mensen die zin hebben in een dagje Ring.
Ik heb het de komende tijd wel druk, maar ik wil eigenlijk nog wel een keer gaan voordat de winter begint en voordat ik mn nieuwe huis krijg. Heb sowieso nog een rondje om mn kaart, dus ik MOET wel.
Bijvoorbeeld:
zondag 10 oktober of zondag 17 oktober? Ik roep maar wat.