Zou het ook weer willen maar mij teveel werk
De MINI van Rein en Renate (update modlist P28.)
- Rein
- Bijna verslaafd

Bericht
Het gedeelte dat ik gespoten heb wordt niet warm. De ring rond de lens is nog origineel en het gedeelte waar de lens mee in contact staat (geribbelde deel) is nog gewoon chroom)
Ik verwacht geen problemen
Het afbladderen is bij mijn weten alleen bij de R56 (ook bij de griekse mini bij beek trouwens)speedy schreef:hopen dat het wel mooi blijft want heb toch al bij verschillende mensen gezien dat het op den duur afbladerd omdat het toch vrij heet word![]()
Ziet er top uit maar blijf zilver toch ook erg mooi vinden
Het gedeelte dat ik gespoten heb wordt niet warm. De ring rond de lens is nog origineel en het gedeelte waar de lens mee in contact staat (geribbelde deel) is nog gewoon chroom)
Ik verwacht geen problemen
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gaaf gedaan man!!
Staat ook erg goed moet ik zeggen!
Respect dat je het zelf doet, ben er een beetje huiverig voor om het te verprutsen haha
Ben benieuwd of je de LED's voor elkaar krijgt
Respect dat je het zelf doet, ben er een beetje huiverig voor om het te verprutsen haha
Ben benieuwd of je de LED's voor elkaar krijgt
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Rein
- Bijna verslaafd

Bericht
De ideeënmachine draait alweer op voller toeren, gaat helemaal goedkomenAdrenalin Junkie schreef:Ben benieuwd of je de LED's voor elkaar krijgt
- Rein
- Bijna verslaafd

Bericht
je hebt het over het afbladderen neem ik aan :-)speedy schreef:heb ik idd ook bij die griekse mini gezienmaar die auto zag er zowieso afgetrapt uit
Onze sponsors