Alleen te breed naar mijn norm. Sorry
Dangixxer's MCS
- dangixxer
- Bijna verslaafd

Bericht
Buiten effe over en weer rijden voor de ophanging (en das vlak bij de deur bij mij) is hij niet meer buitengekomen...
Voorlopig nog niet kunnen testenjbcola schreef:Hoe zit het eigenlijk met pk'tjes en de nieuwe bandjes? Krijgt em ze al wa op de baan al z'n paardjes?
Buiten effe over en weer rijden voor de ophanging (en das vlak bij de deur bij mij) is hij niet meer buitengekomen...
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dik, achter vind ik het echt super zo'n banden, maar vooraan had ik dan wat smallere wielen gestoken. Maar echt dik, vorige vond ik dik maar na alle mods die je al hebt doorgevoerd kwamen ze wat te braaf, dat is nu niet meer het geval alleszinds
.
Vooraan een stukkie lager en dan staat ie just goe

Vooraan een stukkie lager en dan staat ie just goe
- dangixxer
- Bijna verslaafd

Bericht
Deze zijn veel meer "racey" en minder braaf dan de RH'en (die ik ook ook nog steeds mooi vind zenne!!!)
Vooraan had het idd ook wat minder breed gemogen (maar met de kw's was het zelfs al de vraag of er nog geen spacers opmoesten om het passend te maken...dan zou het volledig uit proportie geweest zijn...kunnen ook niet alles hebben he
Volledig akkoord!!!Fred schreef:Dik, achter vind ik het echt super zo'n banden, maar vooraan had ik dan wat smallere wielen gestoken. Maar echt dik, vorige vond ik dik maar na alle mods die je al hebt doorgevoerd kwamen ze wat te braaf, dat is nu niet meer het geval alleszinds.
Vooraan een stukkie lager en dan staat ie just goe![]()
![]()
Deze zijn veel meer "racey" en minder braaf dan de RH'en (die ik ook ook nog steeds mooi vind zenne!!!)
Vooraan had het idd ook wat minder breed gemogen (maar met de kw's was het zelfs al de vraag of er nog geen spacers opmoesten om het passend te maken...dan zou het volledig uit proportie geweest zijn...kunnen ook niet alles hebben he

- dangixxer
- Bijna verslaafd

Bericht
om niet te zeggen NIKS
BMW & MINI bijeenkomst in St job
Der stonden daar "braderiefoorbakken"...ni normaal...wel passend want het was daar braderie
En hier en daar eens nen deftige BMW
Niet veeljbcola schreef:Wat hebben we gemist??
om niet te zeggen NIKS
BMW & MINI bijeenkomst in St job
Der stonden daar "braderiefoorbakken"...ni normaal...wel passend want het was daar braderie
En hier en daar eens nen deftige BMW
Laatst gewijzigd door dangixxer op 12 sep 2010, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

Then you'll be golden!
put more camber in there!!!dangixxer schreef:Volledig akkoord!!!Fred schreef:Dik, achter vind ik het echt super zo'n banden, maar vooraan had ik dan wat smallere wielen gestoken. Maar echt dik, vorige vond ik dik maar na alle mods die je al hebt doorgevoerd kwamen ze wat te braaf, dat is nu niet meer het geval alleszinds.
Vooraan een stukkie lager en dan staat ie just goe![]()
![]()
Vooraan had het idd ook wat minder breed gemogen (maar met de kw's was het zelfs al de vraag of er nog geen spacers opmoesten om het passend te maken...dan zou het volledig uit proportie geweest zijn...kunnen ook niet alles hebben he![]()
Then you'll be golden!
- dangixxer
- Bijna verslaafd

Bericht
ni gewoon
maar hier eindigt het toch nog ni zenne
ben al aant denken aan een paar nieuwe dingen
en het GBP is weer aan het zakken gegaan
maar is iets voor later
hij rijdt fenomenaal!!!jbcola schreef:Hoe zit het hier met de peeeekaaatjes?
Is em ze al wa gewoon?
ni gewoon
maar hier eindigt het toch nog ni zenne
ben al aant denken aan een paar nieuwe dingen
en het GBP is weer aan het zakken gegaan
absoluutcoendek schreef:put more camber in there!!!
Then you'll be golden!
maar is iets voor later
Onze sponsors