Zondag 19 sept: Tukkertocht, laatste info P32

Chill-es
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 sep 2010, 19:59

Ik weet niet of ik me al eerder had aangemeld, bij deze iig! Hij staat al lang in mijn agenda genoteerd, kan ik nog meerijden / komen?
darkwave
4 op een rij!
4 op een rij!

07 sep 2010, 20:26

Uhm, ik moet me helaas weer afmelden, vanwege een andere vakantieplanning :oops:
Dat is meteen weer goed nieuws voor de eersten op de reservelijst, want er komen weer 2 personen vrij :lol:
Kortom beetje dubbel allemaal :s

Voor iedereen die wel gaat: heel veel plezier :rijden
weer teveel kilometers gemaakt deze maand....

Afbeelding
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 sep 2010, 20:43

chill-es schreef:Ik weet niet of ik me al eerder had aangemeld, bij deze iig! Hij staat al lang in mijn agenda genoteerd, kan ik nog meerijden / komen?
Chil-es, je staat nog niet op de lijst. Gelet op het grote aantal aanmeldingen moet ik je helaas op de reservelijst plaatsen. Ik moet daarbij ook wel eerlijk zijn door te melden dat de kans klein is dat je nog doorschijft naar de definitieve lijst. Ik zal proberen je hier zo snel mogelijk duidelijkheid over te geven. We hebben nu nml ruim 40 mensen meer dan begroot voor de catering en dat moet ik nog ff gaan uitleggen aan de sponsor. :roll:

Groet,

Hans
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 sep 2010, 20:45

@Darkwave, jammer dat je niet mee kunt. Dat opent echter wel weer een plekje voor de eerste op de reservelijst. :mrgreen:
Volgende keer misschien wel.

Groet,

Hans
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
sam`spimpmini
Be Mini
Be Mini

08 sep 2010, 16:47

deze tocht kan ik niet missen,zet me maar op de reseve lijst.....
groet sam
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2010, 17:01

H en S schreef:
chill-es schreef:Ik weet niet of ik me al eerder had aangemeld, bij deze iig! Hij staat al lang in mijn agenda genoteerd, kan ik nog meerijden / komen?
Chil-es, je staat nog niet op de lijst. Gelet op het grote aantal aanmeldingen moet ik je helaas op de reservelijst plaatsen. Ik moet daarbij ook wel eerlijk zijn door te melden dat de kans klein is dat je nog doorschijft naar de definitieve lijst. Ik zal proberen je hier zo snel mogelijk duidelijkheid over te geven. We hebben nu nml ruim 40 mensen meer dan begroot voor de catering en dat moet ik nog ff gaan uitleggen aan de sponsor. :roll:

Groet,

Hans
Anders gaan we toch "ff" met z'n allen door de McDrive?! Problem solved! :lol: :mrgreen:
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 sep 2010, 18:05

Nog afmeldingen? :p Ik zou nl ook graag willen komen...
Maar er zijn toch altijd wel mensen die niet opdagen? Dan wil ik gerust wel de dag zelf even komen aanmelden hoor ;-) lol...
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Kees en Annet
Racende reporter

08 sep 2010, 19:27

GregBem schreef:Nog afmeldingen? :p Ik zou nl ook graag willen komen...
Maar er zijn toch altijd wel mensen die niet opdagen? Dan wil ik gerust wel de dag zelf even komen aanmelden hoor ;-) lol...
hallo greg,
deze rit staat er al een tijdje op hoor :mrgreen:

Annet
Afbeelding
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2010, 19:52

@sam`spimpmin: ik zet je met alle plezier op de reservelijst, ik ben alleen bang dat er onvoldoende afmeldingen komen om mee te kunnen rijden.

@Shagg: Dat zou wel een oplossing zijn maar natuurlijk ook niet erg leuk. Je gaat met z'n allen op pad en dan moeten we aan het einde van de dag zeggen dat je niet mee kunt eten. Dat vind ik ook weer zoiets dat eigenlijk niet kan.

@GregBem: Meerijden kan natuurlijk altijd maar zoals ik hierboven al meld is het natuurlijk niet leuk als we 's avonds een aantal mensen moet weigeren.

Allen: We zijn bijzonder vereerd met de zeer grote response op deze tocht en het grote aantal aanmeldingen. Ik las zelfs dat mensen hun vakantie er voor verschoven hebben. :s (Kees & Annet, jullie auto kan misschien wel in de kelder van Smudde)
Onze verwachtingen (50 Mini's) wordt fors overschreden. Daarom zitten we nu in een lastige situatie waarbij we mensen moeten gaan weigeren en dat vinden we niet leuk. Ja, meestal komen er een aantal mensen niet opdagen en daar houden we eigenlijk ook wel een beetje rekening mee. We zijn alleen een beetje bang (verkeerd woord natuurlijk) dat gewoon iedereen komt dit keer. Als het aan mij ligt cateren we voor 100 auto's maar ik weet niet of onze sponsor daar ook blij mee is. Ik heb zaterdag nog een keer overleg met hen en dan kijken we wel waar we op uit komen. :O :O
Afbeelding

BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2010, 21:07

Hoi Hans,

Ik kom natuurlijk wel naar de Tukkertocht,maar blijf na afloop niet eten.
Misschien kun je iemand van de reserve lijst wel mijn "eet plaats" in laten nemen :wink:
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
MINIchica
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 sep 2010, 21:41

Oh jee, ben ik er een tijdje tussenuit geweest en ga ik wellicht voor de allerlaatste keer met de MINI een rit doen zit 'ie vol! Kunnen jullie nog wat plaatsen extra vrijmaken misschien???? (please please please??!! :( )
Afbeelding
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2010, 21:49

BlueCooperS schreef:Hoi Hans,

Ik kom natuurlijk wel naar de Tukkertocht,maar blijf na afloop niet eten.
Misschien kun je iemand van de reserve lijst wel mijn "eet plaats" in laten nemen :wink:
Mooi gebaar en dat geeft toch weer een plekkie. dank namens de reservelijst.

@Minichica, ik begrijp dat je graag mee wilt (zoals hierboven ook al gemeld, meerijden kan natuurlijk altijd wel) We gaan dit weekend overleggen wat we gaan doen en welke mensen defintief mee kunnen eten 's avonds. Ik zet je nog wel op de reservelijst.
Afbeelding

despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 sep 2010, 12:34

Ik wil even zeggen dat als er mensen met mij mee willen rijden tijdens de tocht, dat het geen probleem is.
aka BenjaMini
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 sep 2010, 15:11

Ja ik begrijp idd ook wel dat het een lastige situatie is :-)
Ik had me zelf ook pp tijd moeten aanmelden maar ben een tijdje minder actief geweest door allerhande redenen :-)

Nou ik hoor het wel... maar denk wel dat er altijd wel wat mensen zijn die toch niet blijven eten en alleen voor de rit komen ed, dus zie niet echt het probleem voor een paar extra inschrijvingen :mrgreen:

succes alvast ;-)
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 sep 2010, 16:36

Tijd voor n PM naar alle tukker tocht deelnemers...:

BBQ: Ja/Nee :mrgreen:

Of je gaat aan de gang met een genodigden lijst (dat wat nu goedgekeurd is)
en de rest moet na de tocht opzouten (wat zijn we weer gastvrij hier in t tukkerlandje :P)
En die hebben een onderhandse Mac Meet ;) (ik raad aan om dan naar Mac Hengelo te nemen bij de Ikea want daar staan zondag altijd een grote groep straatracers :P)

Terug naar “Events 2010”